30. apríla 2013

NYC Smooth Skin Presssed Face Powder Compacte - 701A Translucent

30. apríla 2013



Ahojte,táto recenzia bude venovaná púdru NYC Smooth Skin. Počula a čítala som naň fakt iba samé dobré ohlasy,kde ho rôzne blogerky a taktiež youtuberky vychvaľovali do nebies,čo ma v celku aj prekvapilo. 
Od tejto značky som zatiaľ vlastnila iba laky na nechty ktoré sú fajn a jednu ceruzku na oči a lesk. Tento púder sa rovnako ako tomu bolo aj v prípade Catrice Camouflage krému veľmi porovnáva s púdrom od firmy M.A.C. ktorý som nikdy nevlastnila,čiže ich porovnať nemôžem. Ale po jeho otvorení som teda zostala zaskočená tým,aký je jemnučký a jemne spracovaný,čo som až natoľko teda vôbec nečakala :) 
Vybrala som si najsvetlejší odtieň Translucent a v ponuke majú aj ďalšie tmavšie odtiene. Ďalšou svelou vecou je samotný obal,ktorý je síce plastový a nevyzerá bohvieako luxusne (hlavne ten jeho slávny spoj) ale veľmi odceňujem,že sa dá zatvoriť a má veľlké,pekné zrkadlo,čo veľa iných púdrov nemá a bojíte sa ho kamkoľvek vziať,pre prípad,že sa jednoducho otvorí a rozsype v kabelke.V tomto prípade nič také  nehrozí :)

NYC Sľubuje:  Smooth Skin lisovaný púder. Je ako jemný prach ktorý sa ľahko kĺže a napomáha odstráníť lesk. Pokožku zanechá hladkú a jemnú ako bavlna. Tiež znižuje výskyt nedokonalostí pleti.
Buďte s ním pripravná kdekoľvek a na čokoľvek.
Znižuje lesk a kožné nedokonalosti,vyrovnáva tón pleti,prináša hodvábny povrh a skvele vydrží po celý deň,neobsahuje oleje a je možné ho nosiť na makeup alebo samostatne,obsahuje zmes mikropigmentov,kaolín pre minimalizáciu pórov a prírodné minerálne látky.

Moja skúsenosť:  Používam ho zatiaľ menej ako týždeň a musím konštatovať že skutočne matuje perfektne! Mne osobne na tvári vydrží okolo tých 5 a možno aj 6 hodín bez prepudrovania,ak je však moc teplo a svieti slnko je to už podstatne menej ale stále sa drží a snaží ako môže. Jeho aplikácia je bezproblémová či už štetcom,alebo aj hubkou na púder,nepráši príliš. Na tvári nerobí niajké mapy a ani nemá podtón do oranžova :) Nevytvára hrudky. Je úplne jemne a krásne nalisovaný a jeho vôňa je veľmi podobná,ak nie rovnaká ako Rimmel Stay Mate,len táto je omnoho výraznejšia.,no na tvári ju počas dňa necítiť. Na cenu akú má je podľa mňa dokonalý! V tomto prípade kašlať na jeho obal,robí to čo robiť má a nefláka to :)
Navyše sa nemusíte strachovať či sa vám v kabelke otvoril alebo nie,nič také sa diať nebude.
Doteraz bol mojou veľkou a jedinou láskou iba legenda a pán Púder Rimmel Stay Mate a aj naďalej ňou ostáva ale tento sa pomaličky vyšplhal na jeho úroveň bezpochyby tiež. NYC uprednsotním na cestovanie a ľahšie ho hodím do kabelky ako Rimmel,lebo pri tomto sa nemusím neustále obávať otvorenia a rovnako nemusím zakaždým vyberať zrkadielko,čiste praktické dôvody :))






Odporúčam ho aspoň vyskúšať či Vám sadne alebo nie,stojí to za tú cenu určite! Cena je niečo vyše dvoch eur.
Mne vyhovuje  a ako píšem vyššie,tento aj Rimmel sú u mňa jednotky,len tento je praktickejší a jemnejší :)
Ak ste ho skúšali a máte naň možno iný názor,napište mi o ňom dole do komentárov,veľmi rada si ho prečítam.Teším sa :)






3 komentáre:

  1. chcem si ho kúpiť :) okukávam ho už dlhšiu dobu
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som s jeho kúpou dlho váhala a nechápem prečo,som s ním veľmi spokojná,používam ho denne aj teraz,keď je už cez deň dosť teplo a zvláda to naozaj super a je pekne najemnučko namletý,omnoho jemnejšie než Rimmel Stay Mate :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mozem poprosit kde sa da u nas kupit? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014