25. júna 2014

♣♥♣ Spring/Summer my inspiration ♣♥♣

25. júna 2014

♥ Zamilovala som sa do týchto úplne obyčajných plastových a v celku jednoduchých náušníc a nemohla odísť bez nich ☺ Na jar a leto ako stvorené ♥



♥ Veľmi dobre pigmentovaný a s nádherným efektom tieň od Catrice z kolekcie Liquid Metal odtieň 040-Under treasure. Krásny ako na svetle tak v tieni,hádže neuveriťelné záblesky a dlho vydrží aj bez podkladovej bázy ♥


♥ Radosť som si urobila retiazkou na krk ♥♥♥




♥ Posledné obdobie môj najobľúbenejší a najviac nosený krémový rúž značky Gosh v odtieni Kitten Pink ktorý ťahám takmer všade a je úplne jedno,či cez deň alebo na večer,takáto pastelová no nie barbínkovská sa hodí kamkoľvek a kedykoľvek a v zamračené dni oživí,ba priam rozbije všetko pochmúrne ☺♥



♥ Kto ešte nevyskúšal,nech tak čo najrýchlejšie urobí,tento pomarančový džús od Ria je v horúce dni to pravé! ♥


♥ Takáto vôňa od Yankee Candle teraz rozvoniava v celom byte,nieje prisladká i keď by sa tak mohlo zdať a jemná aróma zostáva ešte dlho predlho. ♥


Ďalšie krásavice ktorým sa nedalo odolať a môžem sa presviedčať koľko len chcem že náušnice už nepotrebujem,,,☺



♥ Stavila som na karambolu a oplatilo sa,banánovo-broskyňový smoothie a kúskami karambole môžem suverénne doporučiť bez výčitiek ☺☺☺



A keď príde chuť na sladké,,,takúto milú ľadovú čokoládu som dostala od kamrátky ☺♥♥


♥ Čokoľvek doma nájdem a nechcem vyhodiť,poslúži vždy ☺♥♥♥





















2 komentáre:

  1. taktiež verím že čokolvek na vyhodenie môže poslúžiť :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne :) Máš krásny blog :))

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014