21. novembra 2013

Today with me ☻

21. novembra 2013


NYC-248 Manhattan

Color Tatoo 40-Permanent Taupe & Rimmel 077 Asia

Náušničky obchod všehochuť :)

                                                 Verbena želé - šípka a baza 





4 komentáre:

  1. Ahoj :) ,mohla by som sa ťa spýtať, aké máš skúsenosti z Bourjois sprchovými gélami? Viem, že každý si musí odskúšať najlepšie na sebe, ale chcela by som sa trošku dopredu informovať :)
    Tento odtieň Colour Tattoo mám už chvíľu doma a trošku ma oklamal :D Myslela som, že bude taký telový, béžový...aspoň tak sa mi javil na pohľad v tom obale, ale on je skôr šedý. Nemali tester, tak som to riskla. Nehovorím, že je zlý, ale mala som trošku inú predstavu :(
    A musím pochváliť farbu laku. Mám veľmi rada tieto farby, hlavne takto na jeseň.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani! Áno rada:) Tieto sprcháče od Bourjois mám pomerne krátko,keďže sa v mojom okolí doposiaľ nedali nokde zohnať. Pred 2-3 týždňami som ich objavila v 101 drogérii,majú 2 druhy a vraj by mali byť v stálej ponuke.
    Tento ružový ,,Mousse,, vonia krásne po vanilke a je to 2v1 pri umývaní tvorí silnú penu a nieje problém sa ním oholiť. Ja ho používam namiesto peny na holenie a som veľmi spokojná,na pokožke ešte chvíľu vôňu cítiť. Druhý mám oranžový ,,Bulles de Fruits - Mango,Avocado a Kokos to je už klasický sprcháč,nepení toľko ako Mousse ale som s ním rovnako moc moc spokojná,vonia sviežo,ovocne,pekne umyje,nijako mi pokožku nedráždia,ani kamoške ktorá ju má citlivú a trochu sa obávala. Myslím že je ešte stále v predaji časopis Elle z toho mesiaca,k nemu bol ako darček Bourjois peelingový sprchový gél,celý zlatý,obsahuje drobné čiastočky a velmi výrazne vonia asi najviac zo všetkých troch.Všetky sú bez obsahu parabénov. Chystám na ne recenziu ale za mňa všetky palce hore jednoznačne,nemám čo vytknúť,len odporučiť,,,veľká spokojnosť :) Majú veľmi veľa druhov,škoda že u nás som zataľ našla len dva ale možno časom rozširia :)
    K tomu Color Tatoo :DD Tento odtieň poriadne skresluje to slené veko,vo vnutri vyzeral o moc bledšie to je pravda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za odpoveď. V poslednej dobe používam sprcháče aj na holenie, čiže ďaľší plusový bodík. Keď miniem ten čo mám teraz načatý, tak skúsim siahnuť po tejto značke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určite neoľutuješ,teda aspoň dúfam :) Doteraz som používala penu na holenie od Balei,tiež nieje zlá ale toto je také viac praktickejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014