7. novembra 2013

s-he nail polish 311

7. novembra 2013



Do kolekcie lakov na nechty od značky s-he pred nejakým tým časom pribudli nové odtiene a je ich celkom dosť. Od efektových lakov,rôznych farieb a prevedení,po veľmi výrazné trblietavé a metalické. Mňa osobne s prvoti ani až tak nezaujali a už vôbec nie efektové,na ktoré som čitala nie príliš pozitívne recenzie. 
No nie všetky sú na tom tak zle,nedávno pri ich stojane som zarazila samú seba,ako som mohla stále prehliadať pár nádherných tmavo zelených až tyrkysových a rovnako dlho som žasla nad červenou a zlatou.
S pomedzi nich som sa rozhodla pre túto zaujímavú,temnú zeleno modrú ktorá má v sebe krásny zlato-zelený shimmer.
Veľmi podobný odtieň len viac do zelena má aj Loreal kolekcia Color Riche pod názvom ,,Louxemburg Garden,, ktorý som predtým dlho márne hľadala ale u nás som ho žiaľ nikde nenašla a toto je akoby taká moja malá náhrada :)




 Vyzerá veľmi pekne a zaujímavo na dlhých aj krátkych nechtoch a hlavne teraz na jeseň a zimu je táto farbička ako stvorená :)
Štetec má dlhší,úzky,nanáša sa sním dobre,lak nijako neryhuje a veľmi pekne kryje už v jednej vrstve,pre plný efekt farby Vám postačia dve. Schnutie je bezproblémové a rýchle.Výdrž nieje rovanko vôbec zlá,ba naopak,som príjemne prekvapená :)
Farba odráža nádherne svetlo a pôsobí takým tajomným dojmom,shimmer zároveň zaručí optiké predĺženie nechtu.






Beýžná cena laku je okolo 2,50 Eur. Jednoznačne ho odporúčam aj čo sa kvality týka :)
Krásny deň :)







2 komentáre:

  1. Farba je krásna, ale mne laky od s- he skoro vôbec nedržia a hneď sa mi lúpu, tak som to s nimi už vzdala :( Jedine pohľadať podobný odtieň u inej značky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani,presne to isté aj mne,aj preto som sa im dlho dlho vyhýbala. Táto farba sa mi hrozne zapáčila tak som to vlastne riskla ale fakt ma prekvapuje jeho výdrž aj pigmentácia,stačia iba 2 vrstvy a hotovo,neviem čím to je,či je to kus od kusu ale skutočne tento je zatiaľ vínimkou teda aspoň pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014