29. novembra 2013

○❅❅❅○ Winter is comming ○❅❅❅○

29. novembra 2013
Pekný večer želám!

Práve som sa dívala z okna a zase snežilo a tentoraz už tak ,,poriadnejšie,, a vlastne ešte stále,no pomaly to ustupuje. Táto jeseň bola priam neskutočná,tak dlho som nosila poltopánky ako snáď ešte nikdy ale teraz som už prinútená zmeniť obuv na poriadnu zimnú a veľakrát hlavne protišmykovú :) Teplé šále sú nevyhnusnosťou rovnako ako rukavice,kde dávam momentálne prednosť elegantnejším pred športovými.
Dokonca som ešte nebola ani chorá,na čo musím zaklopať,obávam sa však,že aj tomu je definitívny koniec a príde to ako blesk s jasného,,,v tomto prípade šedo zamračeného neba. Najhoršie v mojom prípade bývajú včasné rána,keď sa zobudím a rovno z vyhriatej postele a teplej sprchy pomaly cupitám von,to je asi najlepší budíček ale neznášam to a myslím že určite niesom sama :)
Čo ma však na celej zime najviac teší sú Vianoce,krásna výzdoba,na námestiach vôňa vareného vína,všade plno stánkov,koncerty a programy v telke,horší je už január a február,kedy to celé tak trochu pretrpím a veľakrát zúfalo vyčkávam jar.
V zimnom období si najradšej doprajem teplé čaje rôzneho druhu,dalo by sa povedať,že som tak trochu maniak a áno,aj ja som nedávno objavila kúzlo zázvorového čaju s matou ktorý je úžasný,nedám dopustiť ani na šípkový,a všetky možné ovocné a sypané s medom alebo javorovým sirupom. Neviem si ani len predstaviť deň bez čaju a to hlavne na jeseň a v zime. Počas dňa beriem termosku,tá sa vždy zíde no ak nie, istí to pre zmenu klasikcý ľadový čaj z obchodu,,,vždy lepšie ako nič,kedže sa snažím vyhnúť bublinkovým nápojom. Horúca čokoláda dokáže rovnaké,len o čosi sladšie zázraky :) Momentálne číslo jeden je u mňa od Dr. Etkera Dessert Chockolat so 60% obsahom kakaa ktorá je fantastická spolu so šľahačkou a kúskami ovocia.
Sviečky sú kapitola sama o sebe. Bez nich nieje môj deň môj,presnejšie večer,vždy si nájdem tú svoju,niekedy skúšam nové ale pre toto ročné obdobie mám najradšj vanilkové,škoricové prípadne s vôňou tekvice alebo ihličia ale neprídu mi vôbec nevhod ani čokoládové :) Perfektné sviečky,alebo vosky majú napríklad v Kik,Kaufnalde no a bezkonkurenčné Yankee Candles ktoré ponúkajú snáď najširšiu paletu vôní a dajú sa zohnať rôzne v trafikách,parfumériách atď. :) 
Niekedy si ale urobím úplne vlstnú vôňu podľa seba,chute a nálady a vystačím si kľudne s tým čo domácnosť dala a to tak,že nalejem trošku vody do nádobky na vonný olej,prídám trochu mletej škorice,kôru z pomaranča,jablka,mandarínky,vanilkovej esencie a vôňa ala ,,Ja,, je na svete a verte mi,je to veľakrát ešte lepšie než klasický aromatický olej,,,ako napríklad teraz :)





Na ,,suchú,, zimu ako stvorené ♥

Aktuálne najobľúbenejší šál



                                                                                         
                                                                                                                                       
pictures from me and weheartit 
















2 komentáre:

  1. Podľa článku súdim, že sme na tom podobne :) Ani mne sa nechce z vyhriatej postele, asi ako väčšine ľuďom :D čaje pijem na litre a sviečky pálim celú zimu. Až sa mamina bojí, že niečo podpálim :D Yankee Candle chcem vyskúšať už nejaký ten čas, ale odrádza ma trošku cena. Asi si túto zimu urobím konečne radosť. Veď obdarovať treba aj seba :) Zima ako taká, je pekné ročné obdobie, len keď sa zbytočne neťahá. Lebo do tých Vianoc je to také pekné, atmosféra, očakávanie, vianočné trhy... a keď sa prehupne Silvester, tak je to už len o tej čľapkanici. A aby som nezabudla, šál má veľmi pekný odtieň červenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Jani! :) Ďakujem pekne :)) Tak to teda sme. Som strašne zvedavá koľko bude zima trvať tento rok,keď sa ťahá je to už také deprumujúce a o ničom :) Na Yankee Candle aj mňa odrádzala práve cena,fakt je to dosť ale raz som si nakoniec spravila radosť a kúpila tú strednej veľkosti,myslím že ma vyšla asi na 7-8 eur,mám asi mesiac a pol,nepálim ju síce každý večer ale na to koľko krát už horela,mám pocit že vôbec neubúda-úplne vážne :) Moc som tomu neverila keď mi známa hovorila že za tie peniaze sa to oplatí,vydrží večnosť,,,vážne bez srandy zataľ ani jedna jediná sviečka mi nevydržala takto dlho :D A potom som niekedy v lete skúsila aj ten maličký vosk a ten takisto aj keď je malý,tie stoja okolo 2 eur ale niesom si istá. Keď vyskúšaš,určite daj vedieť ako,ja by som tiež ešte rada kúpila jeden,dva malé vosky,tie majú rovnako na výber veľa vôní a hlavne ma teraz lákajú tie vianočné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014