29. marca 2013

Maybelline Color Tatoo Pink Gold v ČR a dúfam že aj u nás!!! :)

29. marca 2013

Teda,presnejšie nie možno ale snáď,dúfajme že isto aj u nás :DD
Vraj je to už isté a Color Tatoo odtieň Pink Gold bude dostupný v ČR úplne bezproblémov a rátam teda aj u nás,čo je naozaj fantastické.Konečne Maybelline rozšíril aspoň o jeden odtieň svoju kolekciu,i keď priznajme si,v iných krajinách EU je veľmi veľa odtieňov úplnou samozrejmosťou. Dokonca som počula,že má k nám doraziť aj Color Whispers!!! Čo je teda úplne parádne a pravdupovediac,aj ma to prekvapilo ale veľmi milo,pretože som sa už vzdala týchto nádejí a prestala dúfať. No, ale opak je pravdou a nám už nezostáva nič iné len čakať :)))
Ak naň náhodou niekto natrafíte dajte určite vedieť :)


10 komentárov:

  1. Color Whispers už v Nitre sú :) Bola som osobne v 101 drogérii. Ale myslím si, že mohli vybrať aj lepšie a odlišnejšie odtiene, žiadny ma extrémne nezaujal :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No paráda,už sú tu?! :) Pôjdem to omrknúť,som na ne hrozne zvedavá. Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Pink gold som si kúpila v stredu v DM dokonca je aj druhý nový odtieň Color tattoo- Mauve crush (na nete ho nájdeš pod názvom Light in purple) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne užho máš? :) Ja som bola včera v DM,hľadala som ich tam ale ešte neboli,možno neskôr a aké sú čo an ne hovoríš? Teším sa,že je aj ten druhý odtieň,idem ho mrknúť na net ďakujem :)) Našla som ten Color Wishper,tak som jeden vhodila do košíka s tých tmavších,lebo tie bledé odtieňe sa mi zdali veľmi slabé :) Bože ako ja s ateším na to Color Tatoo :D

      Odstrániť
  3. Ja som s nimi veľmi spokojná sú to také nositeľné odtiene...z tých starších som si kúpila ten tyrkysový a fialový....a fialový išiel do koša lebo je o ničom....škoda že som si skôr nenašla na neho recenzie...lebo všade píšu že je najhorší....a na tyrkysový nemám odvahu možno teraz v lete :D Pink gold používam skoro každý deň, úžasne sa s ním pracuje :) na jednom chorvátskom blogu som našla ďalšie 3 odtiene a keďže je to Európa dúfam, že prídu aj k nám :D http://beautyandsweets.com/2013/04/25/maybelline-color-tatoo-sjenila/ ten bordový je úžasnýy :) a Color whisper som si zobrala 3, v 101 drogérii bol za 3,99 myslím...Lust for blush je moj favorit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teeeda ! :) Ďakujem za link,netušila som že tých odtieňov čo sem prídu,bude ešte viac. Sú krásne a presne ten bordový nemá chybu,bodaj by prišli aj k nám nemali by to ďaleko :DD A aj ten biely,ten by nebol zlý aj ako podlaklad na celé viečko.
      ˇAno,to s tým fialovým je pravda,aj ja všade čítam iba zle recenzie,skúšala som si ho v DM na ruku a čo ja viem,nebolo to to čo ostatné ale tá farba je pekná,škoda ho. Ten ružový je nádherný aj ja ho nosím,tak často ako sa len dá a teraz na jar a leto parádny :D Len ešte ma láka ten druhý,taký zvláštny modro šedo s všeliakými odleskami,zatiaľ som iba skúšala tester a nerobí čmuhy,nič mal by byť dobrý. Len dúfam,že k nám prídu aj tie tri z linku :))

      Odstrániť
  4. keď tam náhodou pojdem na dovolenku určite sa po nich pozriem :D ten modro fialovy je užasny...mení farbu podľa toho z akej strany nanho pozeráš :) je ako dúha, akurát je trošku viac gélovejší ako Pink gold, trošku dlhšie trvá kym zaschne ale potom sa ani nepohne :).... mna štve, že v USA maju už druhú limitovanú edíciu s Colour tattoo...no tie sa k nám nikdy nedostanú :( ešte by som chcela ten oranžový, ktorý u nás tiež nie je :D Fierce n tangy,tu je link na minuloročnú kolekciu http://ivoryandolive.com/2012/08/maybelline-limited-edition-color-tattoo-eye-shadows/ a ešte farebná časť http://sasquatchswatch.blogspot.sk/2012/07/limited-edition-maybelline-color-tattoo.html a posledný link je na tohtoročnú letnú :) http://nouveaucheap.blogspot.sk/2013/04/review-and-swatches-maybelline-summer.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten zelený a hnedý užasný!!! Mňa to štve rovnako,už hneď ako ich Maybelline uviedla na trh,mali viacero odtieňov ale do Európy sa samozrejme nedostali všetky a k nám minimum. A majú limitky,široký výber,nechápem to lebo aj tu je o ne dosť veľký záujem,myslím žeby sa im to oplatilo,veď je to obchod. Dávnejšie som im posielala nejeden mail s prosbou o rozšírenie sortimentu o viaceré produkty,podčiarkla som hlavne Color Tatoo ale nijaká odozva,čo som aj čakala. Čo už,možno časom sem príde toho aj viac ale ten modrý meniaci farby ma úplne dostal to je taká nádhera,líši sa od odtatných !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nedalo mi to a napisala som im vcera mail ohladom tych chorvatskych odtienov....odpísali mi, že neplánujú zaviesť tieto odtiene na Slovensko a Česko, ale že mám sledovať ich stránku na facebooku....som sklamaná aj z ich slovenskej oficiálnej webstranky....nebola aktualizovana ani nepamatam, ako novinku tam mali uvedenú rúž watershine, ktory sa u nas predáva uz chvalabohu nejakých 5-6 rokov....stvu má aj tie whispers, ani nie tak kvôli tomu obalu (kde chýba ten pekny nápis), ale skor výber odtienov...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto,Ti odpísali? Nemám slov ale aspoň že zaregovali,,,no sklamaná som teraz aj ja,lebo ešte som mala takú malú nádej,že možno pošlú nejaké,,,nerozumiem tomu,to sa u nás naozaj tak málo predávajú? Nemám moc ten pocit,no čo už. Presne,ten Color Whisper má v v u.s.a. taký krásnučký obal a keď som prišla do drogérie,hovorím si v prvom momente a kde sú? Toto má byť Color Whisper? :D
    A rovnako tvárenku Bouncy Blush som u nás márne hľadala,jasné že tu sa nepredáva. Rovnako balzam na pery Baby Lips,nám sem poslali tie drahšie,priesvitné čo vyzerajú ako rúž a vraj neboli nič moc. Hovorím,je to podľa mňa veľká škoda a aj s tou ich stránkou,nič aktuálne,,,:/

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014