1. marca 2013

Maybelline The Falsies Volum Express Mascara

1. marca 2013


Pekný deň,rada by som sa s Vami podelila o skúsenosti s touto riasenkou od Maybelline Falsies Volum Express. Veľká škoda že som si ju nekúpila vodeodolnú,neviem kam som podela rozum,ale nevadí.Najpodstatnejšie je to,že je to pre mňa momentálne najlepšia riasenka akú som doposiaaľ vlastnila a to som ich skúsila už dosť!
Vlastne,spomínam si,že raz som mala jednu od Rimmel,takú tenkú s čierným obalom,názov si už nepamatám a myslím že sa už ani nevyrába,tá mi vyhovovala dosť. Stále však len hľadám a hľadám tú ,,moju,,
No táto je suverénne na najlepšej ceste stať sa ňou,aj keď som počula nespočetné chválospevy na napríklad One by One,Colosal Volume,najnovšiu Rocket ktorú by som tiež rada otestovala.
Ale vráťme sa k tejto.





Štetec má ani nie moc veľký a ani nie moc malý,pre mňa taký akurát,trošku ohnutý,aby sa dalo lepšie a precíznejšie dostať pomedzi jednotlivé riasy.
Ako vidno na zadnej strane,najlepšie je ho používať otočený,bruškom smerom nadol,čo riasy vytočí,nadvihne,pekne oddelí a tým pádom vytvorí výsledný look ako keby falošných rias.
Dá sa bez problémov ohýbať viď na dolnom obrázku.
Farba je pekná,sýta čierna,pri aplikácií mi nerobí tento štetec nijaké problémy,nezlepuje riasy tak príšerne ako iné maskary ktoré som doteraz mala,naozaj ich jednu po druhej pekne oddelí alebo sa o to aspoň skutočne pracne snaží,síce mi chvíľku trvalo,než som sa s ním naučila zaobchádzať,pretože je to moja prvá riasenka s takýmto typom štetca ale to chce iba trochu cviku :)
Výdrž je perfektná,nedrolí sa,počas dňa,neopadáva pod oko,jedinou už teda spomenutou nevýhodou je to že nieje vodeodolná ale to je už čiste môj problém :))
Zhusťuje a pridáva krásne na objeme!!!!!! Ale tak krásne,že som sa musela pozerať do maličkého zrkadielka znova a znova,než som si na to zvykla,mala som pocit že snáď snívam,lebo som konečne našla riasenku ktorá toto dokáže a je najviac podobná tomu,čo som doteraz hľadala.
Páči sa mi flase lash look,vždy sa mi páčil a aj páčiť bude,nieje to zas úple že wow totálne ako umelé riasy ale veeeľmi,veeeeľmi podobné,len to vyzerá trošku prirodzenejšie,ľahšie,,,,,,veď sa chápeme :)
Inak na ňu nemám čo zlé bonznúť,leda ak by niekomu vadilo,po otvorení zostáva malý kúsok z riasenky na končeku štetca,,,ale to robí vačšina riaseniek :))




Na zábere mám na hornom viečku rias dve vrstvy a na dolnom jednu. ♥♥♥♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014