6. júla 2014

♥♥♥ Ružová voda od Purity Vision ♥♥♥

6. júla 2014



Krásnu slnečnú nedeľu Vám želám! ♥♥♥
Ak možno hľadáte niečo podobné slávnym termálnym vodám alebo podobne osviežujúcim rozprašovačom na leto do horúcich dní,mám tu jeden typ ktorý rozhodne stojí za kúpu ☺
Je ním práve ružová voda,ktorá zrejme nebude fungovať rovnakým sôsobom ako spomínané termálne vody,no zaručene Vás počas dňa osvieži a navodí príjemný pocit ktorý navyše rozmaznáva pokožku tváre,dekoltu ale aj celého tela. 
Keď som zhruba pred tromi týždňami zúfalo hľadala niečo len také osviežujúce a príjemné,ľahké na báze spreja a zamýšľala sa tiež nad jednou z termálnych vôd,padla mi do oka priamo z regálu a bolo rozhodnuté! 



Ružová voda od značky Purity Vision je 100% čistý produkt bez pridania akýhkoľvek chemikálií či konzervačných látok alebo aróm. Neobsahuje alkohol,takže pleť nijakým spôsobom nevysušuje!
Obsahuje vzácnu ,,domašskú ružu,, a má tak všestranné využitie nielen na telo ale aj do kuchyne,pri príprave rôznych nápojov či dokonca palaciniek ☺
Ružová voda vynikajúco čistí pleť,osviežuje,hydratuje,spevňuje,vyrovnáva PH a dokáže veľmi ľahko zafixovať makeup.
Obmedzuje vznik vrások a jemne pleť vypína. Je určená na každý typ pleti,rovnako výborná je na veľmi citlivú a suchú pleť! Pôsobí hojivo a upokojujúco na popáleniny,rovnako tak pomáha a ukľudní po opaľovaní či holení. Ideálnym pomocníkom sa stáva pri opuchoch alebo únave očí ako obklad. Urýchľuje hojenie drobných raniek,rovnako vhodná je na aknóznu pleť. Doba spotreby od otvorenia je 6 mesiacov.





MOJA SKÚSENOSŤ
Hovorí celkom jasne ☺ a to,že odkedy som si ju zadovážila,používam ju denne. 
Jej vôňa je čiste prírodná a veľmi príjemná,nieje to však žiadny extrém,kto však neznáša takúto typickú vôňu ruže,myslím že sa jej  pravdepodobne vyhne.
 Ja tiež nepatrím veľmi k ľudom,ktorí by priam vyhladávali ružové arómy či parfémy,no toto je niečo iné,,,nieje to taká ta klasická,veľmi ťažká umelá parfemácia akú poznáme z drogérie alebo parfumérie,nieje prisilná a je vyslovene ľahká,prírodná,akoby ste si na seba striekali jemné,čerstvo nasekané ruže priamo zo záhrady. 
Po chvíli vôňa výrazne opadne a cítiť ju už len sem i tam. Nebolí z nej hlava ani nič podobné,ostáva iba príjemný pocit,niečoho ľahučko voňavého
Jej hydratačné schopnosti hodnitím riadne vysoko! Odceňujem zároveň skenený flakónik,ktorý pôsobí elegantne,priam luxusne a hlavne čisto. Dá sa dopĺňať,čo je tiež jedna z výhod. 
Nikdy ma neštípala v očiach,ani na tvári,používam ju rovnako na krk,dekolt a občas na telo,nemala som pocit záťaže ani mastnoty.
Príjemne osvieži,nedráždi a podotýkam,výborne hydratuje! 
Zopár krát som ju použila aj po opaľovaní a veľmi dobre mi poslúžila aj po holení nôh kedy značne zamedzila nepekným červeným bodkám..
 Ako som pisala  už vyššie,táto voda je vhodná nielen na horúce dni,príjemne osvieži pleť a tento efekt je ešte silnejší,ak sa dá aspoň na pár hodín do chladničky☺ Ja sa ňou prestriekam hocikedy počas dňa,keď mám chuť a zvlášť výborná je pod rôzne prírodné oleje,kedy pleť jemne zvlhčí a je to ideálnejší spôsob ako voda z kohútika ktorá s obsahom chlóru pleť vysušuje.
Ďalšou takou z môjho pohľadu veľmi prekvapujúcou pozitívnou skúsenosťou bolo,že mi výrazne pomáha v liečbe malých vyrážok,kde badám mierne zlepšenie. 
Do kuchyne som ju zatiaľ nepoužila a ani ma to až tak neláka,možno však časom príde aj na to ☺ 




S kľudným svedomím ju odporúčam pre všetkých! Tento malý zázrak určite nijako neulbíži môže len pomôcť☺☺ Jej účinky pôsobia veľmi hojivo,upokojujúco a hydratačne a pôvabná vôňa je pre mňa naozaj iba plusom,aj keď som naozaj nikdy predtým nebola veľký fanúšik ružových vôní,pri tejto mi vonkoncom nevadí!
 Jedniný mínus by som pripísala možno len rozprašovaču ktorý mohol byť ešte o čosi jemnejší ale nepredstauje to nijaký veľký problém. Občas si ju beriem do kabelky,no len do vačšej,pretože flakónik je podstatne ťažký,škoda že sa nezmestí do listu ☺☺☺
Dá sa voľne zohnať v DM drogérii alebo rôznych bio obchodíkoch,či stánkoch s bio kozmetikou a jej cena sa pohybuje okolo 7-8 eur. 
Ak máte skúsenosť s ružovými vodami,budem sa tešiť na vaše komentáre ☺
♥♥♥





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014