2. júna 2015

Essence The Nudes I Love Trends 07- hope for love

2. júna 2015


Essence  priniesol do svojich regálov znova jednu ,,Nude,, kolekciu lakov na nechty okrem iného. Na začiatok leta sú jej odtiene ideálne, majú jemný podtón, priveľmi nekričia, no rozhodne ich neprehliadnete. Na výber Essence ponúka smaozrejme niekoľko odtieňov od jemných bledých, cez hnedé,ružové ( ako tento môj ) až po tmavšie. Kto má chuť na elegantnú manikúru,myslím že si príde na svoje :)
.....................................................................................................................................

O Essence lakoch na nechty sa toho popísalo a aj píše viac než dosť, preto sa ani ja nechcem stále opakovať,poviem len toľko, že s nimi nemám žiaden problém ani s výdržou. Táto kolekcia mi osobne pripadá podstatne hustejšia a krémovejšia,než ich základná ale ani tam neije každý odtieň rovanký. 
.........................................................................................................................................................

Lak má skutočne krásnu jemnú zastretú ružovú farbu,ktorá nieje na prvý pohľad priveľmi nápadná, no na nechtoch sa jednoznačne nestratí jej ľahký romantický pôvab! Dnes mám náladu na ružovo,no nie príliš sladko,skôr zastreto a decentne.
I keď podobných odtieňov je dnes na trhu nespočetne mnoho,je toto práve typ ružovej ktorý nieje až tak obohratý,,,aspoň ja mám ten pocit a lakujem si ho pomerne často :)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014