3. júna 2014

♥☺ For Today,,,☺♥

3. júna 2014


Nieje nič lepšie,než začať deň s pozitívnou náladou a i keď sa mi ráno nechce takmer nikdy vstávať a pieseň ktorú mám ako budík priam z duše nenávidím,všetko sa dá keď sa chce ☺ Toto ráno ma milo potešilo a nakoplo slnečné počasie,tak som okamžite skočila do sprchy s íľovou maskou od Himalayia Herbals ktorá je naozaj učinná a pekne zmatní pleť,plus stiahne póry ☺ Zvyčajne to u mňa býva tak, že pred sprcháčom rada použijem mydlo a tentokrát som vsadila na toto malé,chutné,medové ktoré som zohnala na miestnych trhoch ♥♥♥ 


Jahody,baby špenát,banán a chia semienka ako rýchly ranný nápoj ♥♥♥


Dnes iba ležérne pásikavé tričko v ala tak trochu ,,námornickom štýle,, plus béžové nohavice ☺


Líčenie brebehlo hladko,nič extra,bez mejkapu len trošku púdru a 
Rúž- Kate Moss 09
Tvárenka- Bourjois 34 Rose d´Or/ Golden Rose
Čierna linka na oči ktorú som naozaj v rýchlosti dokreslila pred odchodom od Rimmel
Lak na nechty- Bourjois čislo 11
A voňavka vzorka do kabelky-Avon Outspoken Intense by Fergie




A zopár doplnkov ☺☺☺









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014