26. marca 2013

Catrice Eye Brow Pencil-030 Brow-n-eyed Peas

26. marca 2013

Môj typ na dobrú ceruzku na obočie je práve tento,od Catrice.Dlho som používala rôzne,mala som od Essence,jednu od Rimmel tie tiež neboli zlé ale teraz,pre zmenu a aj kôly pozitívnym reakciám,som sa rozhodla vyskúšať túto.Na výber sú celkovo v ponuke tri odtiene a to: 010 Blond But Brow´d   020 Date With Ash-ton a 030 Brown-n-eyed Peas.


Obávala som sa tak trochu farby,lebo moje obočie je dosť tmavé a nie vždy sa mi podarí natrafiť na môj odtieň obočia.Veľakrát sú buď veľmi bledé,alebo v opačnom prípade úplne čierne ktoré keď vyskšam,je to až príliš.Toto je taký stred,ani príliš tmavá,ani príliš bledá,taká akurát na môj typ obočia,vyzerá to veľmi prirodzene,krásne obočie vyplní a výdrž je rovnako skvelá,navyše má na opačnom konci pevnú,špirálovitú kefku,na prečesanie ktorá vytvorí požadovaný tvar aký chcete :)
Môžem s istotou povedať,že je to najlepšia ceruzka na obočie,akú som mala,v rátane jednej od Sephory s ktorou som bola tiež nadmieru spokojná.
Takže túto naozaj vrelo odporúčam,cena sa pohybuje okolo 2.60 Eur čo je rovnako fajn :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014