25. novembra 2013

♥ Gabriella Salvete no.:141 ♥

25. novembra 2013

♥ Ahojte! ♥
Dnes som si pripravila jeden naozaj okúzlujúci lak na nechty od Gabrielly Salvete,pod číselkom 141.
Ide o nádherný,zlato kovový lak,so silnými odleskami do purpurova Ani netuším,či som to vôbec správne vystihla ale ak aj nie,pri pohľade naň si určite spravíte vlasný odhad tohto zaujímavého odtieňa.
Mne na teraz na jeseň,vlastne už aj zimu náramne hodí ale rovnako úžasne môže pôsobiť aj v lete!


Pre lepší náhľad na jeho odlesky som musela takmer všade použiť blesk,inak by ste nevideli úplne jeho pravé čaro! 
Z každého uhla a v každom svetle sa javí trochu ináč. Veľmi mi pripomína kolekciu lakov od značky Mavala myslým že práve teraz sú v ponuke 3 alebo aj viac a tie sú rovnako neodolateľné a majú moc podobnú štruktúru aj odlesky ako tento,len sú o torchu jemnejšie farby.
Lak sa veľmi dobre aplikuje,má klasický štetček,neryhuje,ani nerobí nijakú inú neplechu,čo je ale pre laky od GS typické Schne rýchlo a bezproblémov a pre plný efekt,aký je vo fľaštičke je potrebné naniesť 2 vrstvy. Myslím že je to stála kolekcia,takže s kúpou by nemal byť žiaden problém. Cena do 3 eur.


Pekný deň želám ♥






5 komentárov:

  1. Mas pravdu, je naozaj okuzlujuci. Ta fialova so zlatou je naozaj krasna kombinacia, taka trochu aj vianocna :) Od Gabriely tusim ani ziadny lak nemam,treba to napravit.

    Pozyvam citatelky do sutaze o Schwarzkopf vlasovu starostlivost
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.se/2013/11/schwarzkopf-vlasova-starostlivost-pre.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GS ako značka kozmetiky ma nejako nikdy neoslovovala, ale v poslednom čase jej celkom prichádzam na chuť, hlavne čo sa lakov na nechty týka. Teraz nemám na nechtoch ani nič iné iba tie jej tzv. "pieskové" a celkom ma zaujali aj rúže na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tiež nikdy veľmi nekupovala od GS iné produkty okrem lakov,tie má váže perfektné aj kvalitné aspoň podľa mňa. Mala som od nej jeden krémový rúž na pery ale bola to veľmi jemná ružovkastá farba a možno preto nebola až tak pigmentovaná.
    Tento ma práve preto zaujal,lebo mi hrozne pripomína vianočné obdobie :)) A tie pieskové laky sú totálne pekné a aj dlho vydržia,horšie je to potom s odlakovávaním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne prvé pri pohľade na ten lak napadli Vianoce :D Niektoré farby mi prídu také, ozaj akoby stvorené na toto zimné obdobie.
    Odlakovávanie tých pieskových lakov je trošku zložitejšie. Trvá to dlhšie ako klasický lak a miniem aj viac vatových tampónikov a odlakovaču, ale v konečnom dôsledku som čakala, že to bude väčší horor a neprekáža mi to. Asi ešte rozšírim svoju zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) To áno stojí to aj tak zato,vyzerá to veľmi pekne a teraz majú nádhernú sýto červenú a moc sa mi pozdáva aj tá tyrkysová:))

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014