15. novembra 2013

♫ Katy Perry Killer Queen Parfumme ♫

15. novembra 2013

Ahojte!
Táto recenzia sa tentokrát bude týkať najnovšej vôňe od Katy Perry s názvom Killer Queen!
Killer teda určite je,teda aspoň pre mňa,pretože už po prvom privoňaní ma doslova zabila ale len v tom najlepšom :D




Keď som ju po prvý krát zbadala vystavenú v regáli,celkom ma prekvapil jej honosný vzhľad,pretože jej predchádzajúce dve vône ,,Miau,, a ,,Purrr,, sú celkom odlišné,aj čo sa smotnej vône týka. Tentokrát Katy dala vyslovene najavo svoju vyzretosť,sebavedomie a ženskú silu ,čo sa napokon odzrkadlilo nielen na flakóne.
Vôňa je pomerne sladšia,no pozor,vôbec nie prehnaná! Ja osobne moc neholdujem sladkým vôňam,no táto ma naprosto uchvátila tým,že nieje príliš presladená ale taká akurát,je sladká ale veľmi vábne sladká,níč čo by sa nechutne vnucovalo a pýtalo navonok a vrážalo neúprosne do nosa. Najskôr pôsobí jemnejšie ale postupne sa rozvíja do svojej výraznejšej podstaty. Páči sa mi hlavne to ako dlho vydrží,vôňu je cítiť celučičký deň a ja osobne nemám potrebu prestriekať. :) 
Je veľmi intenzívna ale nieje to nič ťažké,čo by mi vadilo,alebo nedajbože spôsobovalo zlý pocit. Je výrazná ale pritom elegantná a hrozne ženská,svojsky ženská,akoby doslova kričala
,,áno som tu a som pripravená na čokoľvek,no pritom vyslovene elegantná a zvodná,,
Zaujímavá prísada je pralinka ktorú je citiť len veľmi jemne,naopak veľmi zreteľne cítiteľný je kašmír,lesné plody a slivka.
Ako povedala samotná Katy pri otázke,komu konkrétne alebo presnejšie akej vekovej kategórií je vôňa určená,prekvapene odpovedala komukoľvek,všetkým vekovým kategoriám,lebo nieje to pafrém ktorý má dávať ráz žene ale práve žena ktorá ho nosí,ho dáva parfému a táto dokopy hrajúca kombinácia vytvára to pravé.





ZLOŽENIE VONE:

HLAVA :  kráľovská slivka, bergamot, lesné plody

SRDCE :  Plamenník hrebenitý , jazmín sambak , dúhová pluméria

ZÁKLAD :  Kašmír , pačuli , pralinka , 

Flakón je ako som už písala vyššie veľmi aristokratický a pôsobí naozaj kráľovsky. Zlatý vrchnák je umelohmotný ale pri otváraní nerobí problémy. Na samom vrchu je erb s iniciálmi Katy Perry s jednej strany a z druhej logo s dvoma sediacimi mačkami. Telo flakónu je klasické,sklenené,pevné a má tvar červeného rubínu. Dá sa položiť na bok čo vyzerá tiež veľmi zaujímavo.






,,Own The Throne!,, je mottom parfému

Je dostupná v rôznych veľkostiach 15ml , 30ml , 50ml, a 100 ml Ja mám tú najmnšiu,,,zatiaľ ale kedže sa mi veľmi páči,po čase si určite zadovážim aj vačšie balenie. Momentálne prebieha akcia v 101 drogérii,kde pri kúpe vačšieho balenia pribalia darčk a to červenú kabelkovú taštičku ktorá je tématicky pripodobnená parfému a vo Fann Parfumérie pri kúpe mylsím najvačšieho balenia ako darček cestovná menšia taška :)
Kto vyslovene nemá rád sladšie vône,osobne si myslím že sa niet čoho báť,nieje to nič vyslovene prehnané alebo tažké ale každému sa páči niečo iné a práve preto treba len vyskúšať. Ak si s ňou padnete do oka tak ako ja,určite mi dajte vedieť dole do komentárov,budem sa tešiť :)
Krásny zvyšok dňa :)










2 komentáre:

  1. super príspevok :) velmi mi pomohol kedže som sa práve rozhodovala či si ju kúpiť alebo nie. máš celkovo úžasný blog len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky! Ďakujem veľmi pekne za komentár! A som veľmi rada že ti článok pomohol,je fakt úžasná!! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014