29. novembra 2013

♥ Bourjois Blush - 95 Rose De Jaspe ♥

29. novembra 2013

♥♥♥ AHOJTE! ♥♥♥
Dnes tu mám ďalší článok alebo lepšie povedané takú malú recenziu na jednu úžasnú,legendárnu a ,,nekonečnú,, (vôbec nepreháňam) zapečenú tvárenku od Bourjois-Jeden z e-shopov nájdete→TU 
v odtieni čislo 95-Rose De Jaspe. Neodolala som a musela ju šupnúť do košíka a to som si hovorila že tvárenky už nepotrebujem,zopár doma mám,no ale povedzme si na rovinu,,,odolali by ste tejto? Možno veľa z Vás áno a aj ja som sa tomu celkom úspešne bránila,až ma nakoniec dostala!
Tvárenka je tmavšej červenkasto-ružovej farby s veľmi pekným,strieborným shimmerom ktorý na lícnych kostiach okamžite vytvorí jemný lesk a krásne celkovo rozjasní,čiže je to 2v1. To na tvárenkách zvlášť odceňujem a špeciálne tvárenky od Bourjois sú na to expert,pretože ponúkajú obrovský výber odtieňov zo zlatistým alebo strieborným shimmerom. Nieje to však nič prehnane výrazné,takže kto sa obáva efektu diskogule,je na omyle! Presne naopak,pôsobí to decentne a vytvorí iba jemný nádych ktorý v celku vyznie veľmi,veľmi prirodzene a zdravo,pokiaľ to však s aplikáciou priveľmi nepreženiete. V ponuke majú samozrejme aj matné.


 Tvárenka je zložená s maličkých mikrogranulí farebného pigmentu ktoré sú obalené práškovým púdrom,plus neobsahuje parabény. Ďalšia veľmi dôležitou vecou je,že absolútne NEPRÁŠI !!! ☺☺
Vo vnútri je zabudované malé zrkadielko ktoré je fajn,lenže v podstate je dosť nepraktické,pretože je malé ale vždy lepšie ako vôbec nič. Je k nej aj malý aplikátor ktorý vyzerá veľmi milo ale,,,nebudem ho haniť,nemám prečo,okrem praktickosti je viac ako výborný,je jemný a neobsahuje syntetické štetiny a taktiež svojím tvarom presne sadne a  naberie požadované množstvo. Obal je celkom pevný,škovný,nemusíte sa báť ju prenášať,neotvára sa,kedže je zaistená magnetickým otváraním.
Pigmentácia nieje veľká ale ani malá,podľa mňa zlatý stred,čo sa mi znova páči,pretože sa nemusíte ani v rýchlosti obávať,že to s ňou moc preženiete,,,tak akurát. Prečo som na začiatku písala ,,nekonečnú,, lebo nekonečnosť je jej prirodzená vlastnosť ☺ Tieto lícenky sú povestné svojou naozaj nekonečnou dlhotrvácnosťou,čo môžem tiež len potvrdiť,aj keď sa to možno nezdá,som presvedčená,že cena verzus kvalita sú v tomto prípade oprávnené,tých 10 Eur sa oplatí investovať,keďže máte zaručené,že Vám bude robiť spoločnosť aj pekných pár rôčkov ☺
Čo sa samotnej výdrže týka,nemám s ňou žiaden extra veľký problém,v kľude mi na tvári vydrží až do večera,večer už ale samozrejme nieje tak intenzívna ako z rána,čo je pochopiťeľné.



Veľké plus má fakt,že vytvorí naozaj peknú,prirodzenú,zdravú farbu líčok 
Krásne vonia ale neviem k čomu to prirovnať 
+ Rozjasňuje
+ Nepráší
+ Dlhá životnosť
+ Bez obsahu parabénov
+ Praktické balenie
+ Slušný aplikátor

- Nanič zrkadielko

Cena: 10,30 Eur v sieťach predajní Marrionaud,Fann Parfumérie a DM drogériách.
Krásny zvýšok večera ☺ ♥♥♥














2 komentáre:

  1. Jednu z týchto líceniek, konkrétne 54 Rose Frisson, vlasním aj ja a nemôžem si vynachváliť. Je to práve jeden z tých matných odtieňov. Mám ju už rok a stále vyzerá akoby sa ani nepoužívala a to ju nanášam skoro denne. Možno je to tým, že ja mám matný odtieň, ale ten pribalený aplikátor išiel do koša. Mala som z neho na tvári len samé čmuhy. A tá vôňa je ozaj zaujímavá. Občas si idem z nej pričuchnúť len tak :D Čítala som aj také názory, že vonia ako stará mama a ozaj mi to pripomína nejakú kozmetiku, čo práve babička používala :) A také trošku mínus, akože viem, že je to len obal, ale zopárkrát som ju hodila do kozmetickej taštičky a z toho zlatého nápisu na prednej strane obalu, už veľa neostalo. Ale celkovo je super a chcem si kúpiť ešte nejaký odtieň, len sa bojím, že keby mám týchto líceniek viac, tak ma ešte aj prežijú a nikdy ich nestihnem vypotrebovať. Budú sa dediť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani! hahaha ,,budú sa dediť,, :D Ale vážne,je to tak,strašne dlho vydržia,jedna moja známa má jednu z nich,takú dosť výraznú tiež matnú a mylsím že ju má už 100 rokov :D Toto sa mi na nich hrozne ráta! Ten Tvoj odtieň som si hľadala na nete a je fakt nádherný! Zakaždým keď som vo Fann Parfumérie,asi najdlhšie som práve pri nich,také chutné sú :D A super je,že majú velký výber odtieňov,každý si v kľude vyberie ten svoj.
    Áno,tá vôňa totálne pripomína akoby nejakú staršiu kozmetiku,čo sa vyrábala kedysi,,,teraz už viem čo mi pripomína ďakujem :) Ešte som rozmýšľala,či to nieje vôňa ako Indulona spolu s Niveou alebo také niečo ale nieje zlá,taká zaujímavá,že ju tiež rada len tak hocikedy ovoniam. Na ten aplikátor som čítala ja ja nie celkom dobré recenzie,asi je to individuálne,mne vyhovuje hlavne keď som niekde vonku len tak narýchlo ale je pravda,že s ním treba len veľmi jemne. No a ten obal,,,ani ma neprekvapuje,lebo keď som párkrát prešla po písmenách zdali sa mi také labilné že asi nevdržia,škoda. Ale inak je podarená a konečne ich zopár majú aj v DM drogériách,síce nie moc ale aj to je niečo a ešte som tam videla aj bronzery a kontúrovacie púdre.

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014