17. apríla 2013

♥ Maybelline Color Tatoo 65 - Pink Gold ♥

17. apríla 2013


♥Ahojte!♥
Konečne som sa k tomu dokopala a kúpila si jeden s najnovších odtieňov Color Tatoo na našom trhu,na ktorý som sa tak veľmi tešila.Veru,veru,dlho som sa naň chystala a netrpezlivo očakávala,kedy bude dostupný aj v našich končinách.
A moje predstavy boli naplnené,,,tento oditieň je naskutočný,je presne taký aký som si ho predstavovala :)
Čo sa týka kvality,myslím že sa nemusím extra rozpisovať,je úžasná a nepotrebuje nijaký komentár,nehrudkuje sa,je maslový,ľahučko a jednoducho sa aplikuje,vydrží úplne nepohnutý aj bez očnej bázy,nezlieva sa do očných vrások,dá sa vrstviť,,,proste ako ho na oko ráno dáte,,,tak ho tam večer nájdete v naprosto neporušenom stave a je totálne jedno či Vás cestou do práce alebo školy zaskočila hoc aj búrka :D
Farba je jemne,takmer až staroružová s výrazným strieborným shimmerom,na oku sa krásne leskne a je výrazná :))
Nemám k nemu čo iné dodať,akurát len to,že nieje jdiným novým odtieňom u nás,spolu s ním dorazil ešte jeden ktorý má názov 87-Mauve Crush. Jasné že som tester skúšala na ruku,myslela som že nebude až tak zaujímavý a ani oň nezavadím,,,hmm omyl :D 
Je dokonalýýýýý,krásny veľmi zaujímavo odrážajúci farby mňe to pripadalo ako modro stieborno ružovo fialové ale veľmi jemné odlesky jedným slovom SEN,takže odporúčam ak budete najbližšie v drogérii mrknite naň :))





Krásny zvyšok dňa






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014