14. apríla 2013

Syoss Beauty Elixir Absolute Oil - Daily Care

14. apríla 2013
♥ AHOJTE!!! ♥
V poslednom čase mám dosť zničené hlavne konce vlasov,vlastne sa tomu ani nečudujem,zima dala vlasom poriadne zabrať,následne prudké zmeny teplôt a hlavne moja,tak trochu zanedbaná starostlivosť o ne. Kôly mnohým povinnosťiam,som jednoducho vlasom nevenovala takmer nijakú pozornosť,plus to horzné počasie a keďže som sa zakaždým nechcela zdržiavať s úpravou a ani som po pravde na to nemala nervy,kulma,fén a žehlička sa stali mojimi najlepšími kamarátmi na dlhé mesiace :/
Inokedy si vlasy ani nefénujem,pokiľ nemusím,len ich nechám voľne schnúť.Požívam regeneračné alebo vitamínové šampóny,aj nejaké masky na vlasy ale aj tak najvernejšia ostávam pre mňa jednoznačne zázračnému kokosovému oleju,na ktorý nedám nikdy dopusťiť a je to vlastne aj taká moja stála prvá pomoc :)
Natriem si ho hojne do vlasov,vačšinou pred umývaním,nechám ho pôsobiť koľko to len ide a potom riadne zmyjem.
Čo sa masiek týka,obľúbenú nemám,skúšala som masku od Balei ktorá nebola vôbec zlá a potom masku od Gliss Kur s ktorou som bola tiež spokojná. Toto obdobie však moje vlasy trpia náramne,takže používam výlučne len a len kokosový olej a zaberá.
Keď som tak behala po drogérii,zaujal ma tento olejíček od Syoss,priznám sa,nikdy predtým som takéto oleje neskúšala,rovnako ako značku Syoos.Regisrovala som ju,vedela o nej,počula o nej,aj čítala rôzne recenzie,dokonca som mala na tieto výrobky zľavový kupón,no nemala som nejak potrebu niečo od nich skúšať.Povedala som si teda,moje vlasy sú na tom teraz riadne zle,cena je prívetivá oproti iným olejom,tak prečo nie,budem o skúsenosť bohatšia a uvdím čo to spraví.


Čo sľubuje:   Je určený pre suché a poškodené vlasy,mal by výrazne regenerovať,okamžite vyživovať,dodávať hebkosť,zjemňovať a vlasy by sa mali po ňom krásne lesknúť.Obsahuje receptúru s ľahučkými mikroolejmi.
Môže sa použiť pred umývaním,po umývaní na mokré vlasy vysušené uterákom,alebo len tak na sucho hocikedy,pri tvarovaní účesu. Nemal by pôsobiť mastne a zaťažovať vlasy.


Moja skúsenosť:  Používam ho tak často ako sa len dá 2 týždne. Páči sa mi obal,aj pumpička ktorá síce nereguluje veľmi množstvo ktoré práve potrebujete ale pri pomalom stáčaní to ide dobre.Vôňa je intenzívna čo nie každému môže vyhovovať ale zato veľmi príjemná a krásna,cítim ho vo vlasoch ešte dlho,dlho a stále si končeky voniam,nevadí mi to,naopak beriem to ako plus,vôňa sa mi páči.
Konzistencia je klasická,olejíčková,pekne roztieraťeľná v dlaniach. Hneď ako som ho aplikovala do vlasov,bol pre mňa príjemný,vlasy sa po ňom naozaj pekne leskli,je pravda že sa vpíja do nich trochu pomalšie ale potom nepoznať nijakú mastnotu alebo niečo podobné. Končeky sú jemné a vyzerajú zdravšie,na dlaniach po ňom rovanko niet ani stopy,vpije sa do pokožky krásne a ruky sú po ňom rovnako veľmi jemné a voňavé. Kedže osobne nemám skúsenosť s inými olejmi takéhoto typu,nemôžem s istotou tvrďiť,že je najlepší. Ale ja osobne som nemala pocit,že by moje vlasy nejak zaťažoval alebo niečo podobné,absorbuje sa síce pomalšie ale potom naozaj nepoznať žiadnu známku po ňom vo vlasoch.Naopak vlasy sa po ňom nádherne rozčesávajú,sú poddajné a veľmi jmné,živšie,lesknú sa a krásne voňajú,dlhú dobu aj po zmytí.


Za mňa,,,,som spokojná ale ako hovorím,neám skúsenosť s inými,drahšími olejmi,možno po vyskúšaní takého by som tvrdila niečo úplne iné. No pre mňa,je tento na teraz maximálne dostačujúci a cítim že vlasy to potrebujú.Votriem si ho na ne hocikedy,aj do suchých. Nijak mi účs nekazí a ani kučery po ňom nemám mastné alebo spadnuté,držia rovanko pevne aj keď si ho dám viac.
Cena je okolo 5-6 Eur,ja som ho kupovala myslím v zľave. Zatiaľ ho odporúčam aspoň vyskúšať a ak s ním máte skúsenosť,rada si ju prečítam :))









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014