6. apríla 2013

♥Maybelline Whisper Color 310 Mad For Magenta♥

6. apríla 2013




Taaaak a je to konečne tu! Aj u nás je Whisper Color,nedalo mi a hneď som ho išla kúpiť.S pomedzi všetkých odtieňov z ponuky ma asi najviac zaujali tie tmavšie,lebo sa mi zdali najviac výrazné,priznám sa,až ma to prekvapilo ako veľmi výrazné sú.Nehovorím,že by sa mi jemnejšie nepáčili,to nie,ibaže pri skúšaní na ruke som si pomyslela,že rovnaké farby mám,len dlhotrvácnejších rúžoch,tak na teraz také nepotrebujem.
Z tmavých sa mi páčili úplne všetky aj tie korálovo oranžové aj cúkríkovo ružové,vyberala som naozaj dlho.Nakoniec padla voľba na túto až cyklaménovo-ružovofialovú 310 Mad For Magenta. Hneď ako som vyšla z obchodu som si ju skúsila,ešte svietilo aj slnko tak som pekne videla farbu a bola som príjemne prekvapená aká výrazná je,vôbec pery nevysušuje kedže to ani nieje rúž,leskne sa a neobsahuje žiadne veľké trblietky.
Intenzita je veľmi veľmi fajn,na perách je príjemný. Veľmi ma ale prekvapila výdrž!
Ja Vám naozaj neviem,asi som čakala niečo oveľa,oveľa horšie ale výdrž bola moooooc dobrá,pila som,bola som v meste,všeličo vybavovala,behala kaďiaľ,tadiaľ,pila kávu a keď som sa pozrela do zrkadla,lesk už síce taký nebol ale farba áno a dosť slušne :D Takže,nieje to až také zlé a tak málo trvácne ako som doposiaľ počula od viacých ľudí a kamrátok.
Ja nemôžem povedať kriticky takmer nič,naopak fakt prekvapil. Ale toto je veľmi individuálne a kažzdý má samozrejme úplne inú predstavu a požiadavky na takéto veci,jednému viac vyhovuje čistelen  rúž ktorý je dlhtrvácny a iný preferuje hydratačné veci a tým pádom je jedno ako dlho vydržia. Ja rovnako spadám do kategórie ľudí,ktorý chcú hlavne výdrž ale aj keď nie a je pekný nevadí mi to :))
Páči sa mi aj dizajn,je tenší ako ich rúže na pery,obal rovnako podľa farby,taký tenký šikovný do kabelky.
Vôňa príjemná,mierna ovocná.
Kupovala som ho v 101 drogerie a tam ma stál 3.20 eur neviem ako je to v DM.
Ja osobne ho odporúčam,nieje to rúž ako taký,príde mi ako rúžo-balzam ktorý má sýtu krásnu farbu.Možno k nám časom prídu aj iné odtiene a ponuka sa ešte rozšíri,uvidíme,ja ho ale z môjho hladiska určite odporúčam :)




♥♥♥






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014