13. apríla 2013

Sally Hansen Extreme Wear Nail Polish 405 Coral Reef

13. apríla 2013


Na značku Sally Hansen som zakaždým počula iba samú chválu.Kedysi boli niektoré jej produkty a laky k dostaniu iba v regáloch s nechtovou kozmetikou na nohy po vačšine v DM-ku. A vlastne ani neviem prečo som jej veľkú pozornosť nikdy až tak nevenovala ako teraz,keď už má svoj samostatný stojan s výrobkami medzi ostatnými značkami kotrý na seba hneď upozorní :)
Viacero ľudí,aj ostatných blogeriek sa často sťažuje,že jej sortiment nieje kompletný a odtiene farieb ktoré sú u nás,sú fádne a ničím zvláštne alebo iné,v podstate rovnaké ako u iných značiek,len s výrazným rozdielom ceny. 
Ja sosbne musím povedať,že som tiež čakala širšiu a možno aj zaujímavejšiu paletu farieb,keď som si lak po laku bližšie prezerala a skúmala. Nehovorím že niesú pekné alebo zaujímavé ale v podstate všetky veľmi veľmi podobné tu už buď boli alebo sú,uvediem len pre príklad Miss Sporty má v ponuke podobný trblietavý lak s množstvom ružových,filaových a bielych trblietok ktoré výrazne odrážajú svetlo,volá sa Sparkle Touch-vrhný lak s trblietkami a skoro (teda podľa mňa je to len môj osobný dojem) naprosto rovnaký má SH pod názvom Hard As Nails Extreme Wear-č.11 Strobe Light,menší rozdiel je možno trošku iba v podtóne ale princíp,efekt aj samotné trblietky sú presne to isté. Toto ale nieje jediný príklad podľa môjho pohľadu,našla som ich veľa ale musíme samozrejme brať do úvahy,že každá jedna značka napodobňuje tú druhú a veľké vychytené kozmetické firmy udávajú trend ktorý následne všetky ostatné a pokúšajú sa jednotlivé odtieňe preniesť do svojho sortimentu,prípadne zaujímavo pozmeniť,aby boli originálne a predsa trochu iné.To je úplne normálne a v naprostom poriadku,funguje to tak vždy a všade. 
A som si istá,že v každej jednej značke sa nájde na vlas farebne rovnaký dojník ale to je už na inú tému.
Mne osobne sa odtiene páčia všetky.keď som si pozerala domovskú stránku SH zistila som,že je tu z niektorých kolekcií presne to isté,čo je v ponuke na ich oficiálných stránkach,nie úplne všetko to je jasné ale napríklad z kolekcie Extreme Wear sú tu všetky odtiene,z novej kolekcie Compleete Salon Manicure si nieosm istá,videla som tam len neiktoré.Rrovanko Diamond Strenght mám dojem,že nieje kompletná,i keď na výber je z nej u nás dosť odtieňov.
Dobré ohlasy som takisto čítala aj na ochranné,spevňovacie laky ktoré sú cenovo dosť vysoké ale vraj veľmi účinné a viditeľne pomáhajú :)


Ja som si vybrala z už spomínanej kolekcie Extreme Wear odtieň č. 405 Coral Reef,čo je nádherná,veľmi výrazná korálová ružová,na jar a hlavne leto ako stvorená,zaujal ma zo všetkých najviac.Vyberala som si spomedzi dvoch,týmto a podobným od L´Oreal Color Riche odtieň Dating Coral. Nevedela som si medzi nimi vybrať,páčil sa mi aj jeden,aj druhý,napokon vyhral SH,lebo od tejto značky ešte lak nemám a chcela som ich vyskúšať.A L´Oreal bol omnoho menší,skoro o polovicu a drahší ale vyhrala napokon aj farba.
L´Oréal sa mi zdal trošku slabší a jemnejší.
No a konečne prechádzam ku konzistencii a samotnej kvalite laku.Som maximálne spokojná,lak sa nanáša naozaj dobre a pohodnlne,treba však toršku odtrieť o hrdlo,štetec je úzky,nie plochý,rovnomerne zastrihnutý a ohybný,nerobí nijaké problémy.Konzistencia laku je krémová,nerobí žiadne pruhy a čo ma príjemne zarazilo,v pohode stačí aj jedna vrstva,farba je tak výrazná,čo sa mi často u lakov nestáva,takže paráda. Ale ja,pre taký lepší pocit a sýtosť tej krásnej farby,som naniesla aj druhú a výsledok stojí za to :D
Čo sa týka schnutia,schne pomerne rýchlo ale pozor,nie tak rýchlo ako rýchloscnúce laky.
Momentálne ho mám štvrtý deň a zatiaľ sa fakt vôbec neolupuje a to som nepoužila vrchný priesvitný lak,navyše obsahuje spevňovač. Farba je stále rovnako sýta a výrazná ako prvý deň,nepozorujem nijaké negatívne zmeny. Hodnotím ho skutočne veľmi,veľmi kladne,v tomto prípade paltí,že cena zodpovedá kvalite.Osobne ho odporúčam všetkými desiatimi. Jeho cena je okolo 4.50 Eur.




♥♥♥












3 komentáre:

  1. z tejto znacky nemam zatial nemam ani jeden. vacsinou skoncim v pupe alebo nejaky dostanem:)no dnes som si kupila dva od maybelline - boli v akcii:D inak farba je krasna:) milujem koralovu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Presne,ja tiež a zatiaľ som žiadny takýto koralový nemala. A Pupa má úžasné laky,počula som na ne len samú chválu :))

      Odstrániť
    2. A ešte,tie laky od Maybelline sú tiež super,vždy si ich v drogérii dlho prezerám,nádherné farby aj dlho vydržia! :)

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014