27. apríla 2013

Maybelline One by One Waterproof Mascara

27. apríla 2013


Táto recenzia na riasenku One by One od Maybelline buďe pochopiteľne krátka a stručná,keďže všetky ju určite veľmi dobre poznáte,prípadne ju máte odskúšanú a čítali ste na ňu už nespočetne mnoho dobrých  recenzií :)
Ja osobne som na ňu počula prevažne dobré ohlasy a keďže moja Maybelline Falsies mi už úplne doslúžila chúďa,rozhodla som sa pre túto.
Jasné že som neurobila zle :D Kupovala som ju v Teta drogérii a tuším bola v zľave,teraz v majú v Teta na Maybelline riasenky ale aj aj rúže,lesky a tiene na oči celkom pekné zľavy,tak prečo nie :))


Má pre mňa famózny kartáčik! Veľký,hrubý no proste wow! Tento kartáčik má umelé štetinky,maličké rovnomerne zastrihnuté s každej strany tak,aby doslova pohltil každú jednu riasu,pekne jednu po druhej.
Niesú to iba reklamné fámy naozaj to robí. Každú pekne a precízne oddelí a nafarbí,navyše riasy nielenže zhusťuje ale aj super predlžuje a je to vidieť,,,no moja doteraz naobľúbenejšia Falsies má vážnu konkurentku :DD
Riasy nezlepuje,aspoň teda mne nie,naopak sú veľmi pekné dlhé a plné,pôsobí to úžasným dojmom,kežde je vodeodolná,nezanechávana na spodmom viečku nijaké odtlačky ktoré ja osobne hrozne nenávidím,preto si kupujem ak je to možné,len vodeodolné,ktoré to nerobia Kartáčik je vysoko ohybný a tým aký má tvar s ňou nemáte problém dostať sa aj do kútikov s najmenšími riasami :) Samozrejme vydrží úplne celý deň. Odličovať ide podľa už mňa trošičku ťažšie ale to rovnako aj tá Falsies,chce to iba trpezlivosť nič viac. Napreik tomuto jedinému možno nedostatku ju odporúčam všetkymi desiatimi ako s alen dá!!! :))
Jeje cena je bežne okolo tých 7-8 eur.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014