3. apríla 2013

H&M Eyeshadow Palette

3. apríla 2013





Na túto paletku očných tieňov som narazila čistou náhodou a tak ma napadlo,prečo ju nevyskúšať.
Predtým som počula veľmi dobré ohlasy na laky od H&M a aj štetce vraj neboli k zahodeniu.Dosť ma lákali aj krémové očne tiene,mali v ponuke zlatý a strieborný no nakoniec to vyhrala táto paletka.
Nachádza sa v nej 24 tieňov matných,so silnejším aj slabším shimmerom ale aj čisto lesklé,farby prevládajú skôr zemité.
Obal hodnotím ako priemer,ničím extra výnimočný,obyčajný,zo spodu je celkom pevný,čoho sa však trochu obávam je vrch,ktorý sa mi zdá tršičku slabší a napríklad pri cestovaní neviem s istotou povedať či by prežil mierne otrasy,kedže takýto typ zatvárania je dosť labilný ale zatiaľ drží čo je fajn :)
Boli k nemu pribalené dva malé klasické penové aplikátory.
Vzhľad paletky a poukladanie tieňov sa mi však celkovo veľmi páči.Cena je myslím si v porovnaní s kvalitou tršilinku nad,paletka ma stála 6.99 Eur.


Čo sa týka pigmentácie a kvality tieňov,,,,neviem priznáam sa,čakala som viac,na to ako pekne vyzerajú. Niektoré majú veľmi dobrú pigmentáciu,priam excelentnú ale niektoré katastrofálnu.
Úplne najhoršie sú na tom tie rovné v strede,okrem modrej,musíte naozaj tlačiť prstom aby ste z nich akú takú farbu vydolovali,horšie je to už so štetcom.Na fotkách som musela šúchať prstom silno,aby som mohla odfotiť ich farbu ktorá je inak veľmi krásna.
Čo sa týka šikmých,najlepšie pigmentované sú najtmavšie odtiene,bedé o trošku menej.
Celkovo som s ňou ale spokojná a aj napriek tým v strde,pri ktorých músíte oveľa ale naozaj oveľa viac tlačiť,si myslím,že sa s ňou dá v pohode pracovať a vykúzliť,na čo máte náladu :)
Skúšam ich asi 3 týždne každý deň a ich výdrž nieje zlá ale ani žiaden extra zázrak,používam pod ne bázu pod očné tiene.Vo výdrži ma asi najviac sklamal odtieň 22,robila som si s ním dymové líčenie a naniesla ho na ncelé pohyblivé viečko,po cca 4-5 hodinách sa mi začal v záhybe dosť výrazne strácať a ten efekt bol tým pádom pokazený,čo ma prekvapilo,bola som totiž presvedčená že vydrží najviac,tým že je najtmavší a výborne pigmentovaný.Naopak úžasne ma prekvapil zlatý 24,oba zelené 7-8 a 5-6 a tiež 19-20 výdržou aj celkovým efektom paráda :D
S pigmentáciu a výdržou je na tom podľa mňa horšie 3 a 1.Inak v proiadku.





Keď to mám zhrnúť,hodnotím ju ako lepší priemer,niektoré fantastické,pri iných treba tlačiť a trochu sa s nimi vyhrať,čo je škoda,lebo tie farby aj lesk sú skutočne nádherné.
Myslím,že by som ešte jednu od H&M vyskúšala.Ak máte aj vy skúsenosť s paletkami alebo tieňmi od nich dajte vedieť budem sa tešiť :)
Pekný deň :)

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014