1. mája 2013

Temná Fialová s F&F

1. mája 2013






Značka F&F je u nás dobre známa predovšetkým v reťazcoch Tesco. Púkajú doplnky,šaty,obuv,detské veci,,,veď to poznáte. No kozmetické prípravky sú u nás obmedzené a celkovo kozmetiku F&F som zatiaľ nikde voľne predávať nevidela,len ak v Tescu a aj to iba pár vecí.
Tento lak na nechty som kúpila vo výpredaji,odtieňov bolo na výber viac,no mňa najviac zaujala táto,pomerne dosť zaujímavá temná fialová. Nemá nijaké pomenovanie ani číslo.
On sa na prvý pohľad zdá čisto čierny,no pri bližšom skúmaní,zistíte,že je to vlastne tmavo,tmavo fialová s jemnučkým shimerom ale len z veľmi slabým,treba sa naň pozrieť hlavne zblízka na slnku a svetle.
Jeho kvalita mi pripadá celkom obstojná,konzistenicou je viac tekutejší,krytie nieje bohvieaké,pre plnú farbu potrebujete 3 vrstvy. Lakuje sa s ním dobre,má úzky klasický okrúhly štetec. Výdrž je priemerná.
Ja som ho zakúpila vo výpredaji asi za 2 eurá,no o jeho pôvodnej cene by som asi klamala ale mám dojem že stál oko 4 eur. Niesom si istá,či sa ešte dá zohnať,už som nikde dlhšiu dobu túto kolkciu nevidela,ak tak,niekde na internete určite :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014