23. mája 2013

♥♥Fennel Beauty Bakery Body Yogurt & Balea Beautiful Berries Handcreme♥♥

23. mája 2013
Ahojte,dnes Vám prinášam recenziu mojich aktuálne najobľúbenejších krémov na telo a to telový jogurt od značky Fennel a krém na ruky od Balei z limitovanej edície. Ovocné a sladké vône vyhľadávam a mám ich veľmi rada.
Dúfam že aspoň trochu inšpirujem



FENNEL BEAUTY BAKERY BODY YOGURT CREAM - CHOCOLATE CHIP COOKIE

Tento telový jogurt,ako sa na obale uvádza,som objavila pomerne nedávno v TescuTúto značku som u nás doposiaľ nikde nevidela,preto rátam že ide o novinku. Rôzne krémy s vôňou sladkostí mám moc rada a keď som uvidela obal,okamžite musel byť môj. Priamo v obchode sa síce ovoňať nedal ale riskla som to,veď niečo ako čokoládové cookies nemôžu nikdy voňať zle :) 

Táto kozmetická značka pochádza s Thajska a náš trh dorazila iba nedávno. Bola založená v roku 1975 v Thajsku a v súčastnosti sa už distribuuje do viac ako 30 krajín sveta. Ich produkty sa starajú o svieži a zdravý vzhľad vašej pokožky. 

Fennel telové jogurty sa ľahko vstrebávajú a nezanechávajú mastný film. Jemné zloženie pomáha zachovať prirodzenú vlhkosť. Fennel telový jogurt s výnimočným zložením si obľúbi každá pokožka. Je v ponuke v troch druhoch, Kokosová krémová torta,Jahodová zmrzlina a Čokoládové cookies.
Hydratuje pleť do hĺbky,tonizuje a obnovuje jej pružnosť. Pomáha zachovať prirodzenú vlhkosť. Jemné zloženie zanecháva pokožku hodvábne hladkú a rýchlo sa vstrebáva. Je vhodný pre všetky typy pleti.




MOJA SKÚSENOSŤ:  Jeho vôňa je úžasná,vonia presne ako čokoládový jogurt,,,,no ak mám byť prsnejšia,vonia úplne ale úplne ako čokoládové keksíky mňam,,,!!! Hneď po otvorení,by som ho bola najradšej celý zjedla :DD Skutočne tá vôňa je naprosto identická! Pozor nie silná,alebo vtieravá to nie nemusíte sa báť.
Jeho konzistencia je typycky jogurtová,asi sa smejete ale vážne je to tak,jogurt alebo puding,doslova a do písmena máte pri aplikácii dojem,že na svoje telo natierate nie telový krém,ako bežne ale naozajstný jogurt alebo puding :D
Doslova máte chut ho oblízať! 
Na pokožke je veľmi príjemný a veeeeeeeľmi ľahučko roztieraťeľný. Celkom rýchlo sa vstrebáva,po chvíľke sa vsiakne nie úplne okamžite ale pomerne rýchlo no nezanechá mastný film.
Je síce pravda,aspoň ja to tak mám,že po natretí na telo,ešte chvíľočku máte taký pocit,akoby trošičku lepkavý,nie priveľmi ale málinko,vskutku ako keby to bol ozajstný puding ale tento pocit trvá iba chvíľku :)
Po aplikácii pokožku výrazne hydratuje,robí ju jemnou,hebkou a vláčnou,bez pocitu nepríjemnej mastnoty.
Ja osobne som po celý deň cítila jemnosť pokožky a samozrejme vôňu,tá vydrží naozaj dosť dlho,nieje však prehnaná. Dávala som si ho napríklad aj na suché paty a pekne mi ich zjemnil. Čo sa hydratácie týka paráda! Celý deň máte pokožku hebkú a voňavú,natieram si ho aj na večer a ráno ho stále cítim keď si privoniam k telu. Obal sa mi rovnako hneď zapáčil,je to taká praktická miska.

Za mňa rozhodne jedno veľké áno,momentálne používam iba tento a neviem si ho vynacháliť. Jeho bežná cena je 6.50 Eur kupovala som ho v Tescu,v iných drogériach som ho zatiaľ nevidela,okrem tohto mali ešte trochu iný typ s vodným melónom,ten bol o čosi lacnejší. Je možné zakúpiť si tieto výrobky aj cez slovenské e-shopy. Fantázia,jednoznačne vrelo odporúčam!




BALEA BEAUTIFUL BERRIES KRÉM NA RUKY

Ovocný zážitok pre Vaše ruky. Krém s vôňou lesného ovocia dodá rukám hydratáciu a zanechá na rukách príjemnú ovocnú vôňu. S panthenolom a olivovým olejom pre  hodvábne jemnú pokožku rúk.

Ďalší v rade je zase krém na ruky od značky Balea,,,čo viac k nej dodať,,,poznáme všetci,klasika.
Tento som si vybrala pre jeho vôňu,je to ak sa nemýlim limitovaná edícia v ktorej ešte stále nájdete telový krém a myslím že aj sprchový gél. Mne sa zapáčil krémik na ruky.
Vôňa je dokonalá,po lesnom ovocí,veľmi svieža a príjemná,mňe trošku pipomína tie ovocné mini cukríky ktoré boli robené ako náhrdelníky alebo náramky,predávajú sa doteraz :))
Rýchlo sa vstrebáva,nenechá pokožku mastnú,naopak krásne ruky zjemní a zvláčni,myslím že aj veľmi,veľmi obstojne hydratuje! Obsahuje olivový olej,čo je myslím naozaj poznať. Som spokojná.
Jeho cena je v DM 1.19 Eur,jednoznačne odporúuuuuučam :)) 


Tieto dva produkty na telo teraz používam najčastejšie a sú veľmi,veľmi fajn :) Ešte musím dodať,že spolu v kombinácii voňajú naprosto úžasne !!! :)
Ak máte aj Vy s nimi skúsenosť,napíšte mi dole do komentárov,rada si ju prečítam :))
Pekný dník! ♥♥♥







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014