21. mája 2013

Catrice Absolute Nude Eye Shadow Palette

21. mája 2013


Ahojte! Dnes by som Vám veľmi rada zrecenzovala paletku na oči od Catrice Absolute Nude. Pravdupovediac neviem či existuje ešte aj iná farebná kombinácia,alebo prevedenie,pretože na zadnej strane obalu je označená pod názvom 001 All Nude ale priznám sa,inú som zatiaľ nikde nevidela.
Mám rada nude farby aj líčenie,či už na perách,alebo očiach,celkovo to vyzerá pekne,veľmi elegantne a  hodí sa to všade a na každú príležitosť,záleží iba na Vás aký intenzívny spôsob líčenia zvolíte.
Táto paletka ma zaujala hneď ako prišla na náš trh,obsahuje veľmi jemné pereleťové ale aj matné tiene ktoré sa dajú medzi sebou fantasticky kombinovať nech už zvolíte akýkoľvek odtieň,obsahuje takisto rozjasňovač pod obočie  a dajú sa s ňou vykúzliť nielen jemné,nenápadné nahé oči ale aj výrazné dymové na večer,všetko spočíva len a len na vašej fantázii :)
Obal paletky tiež nieje úplne ako z kvetu makového,aj keď sa to na prvý pohľad možno javí.
Vrchná priesvitná časť obalu je pevná a hrubšia,rovnako tak spodná čierna. Nnemyslím si,že by sa tak ľahko rozbila.
Bol k nemu pribalený klasický paletkovský aplikátor,z jednej strany hubkový a druhej štetecový.



Jednotlivé tiene sú veľmi dobre pigmentované. Ja osobne mám veľmi rada od Catrice ich mono očné tieňe ktoré sú neskutočne pekne pegmentované,až maslové a pracuje sa mi s nimi úžasne. Táto paletka však rovnako nepatrí medzi výnimky,dali si celkom záležať. Jedinými o trošku menej pigmentovanými,sú možno prvé dva bledučké,ktoré zároveň možu slúžiť ako rozjasňovače pod obočie,to však nieje prekvapením,takmer u všetkých tieňov s výnimkou niekotrých sú bledé horšie pigmentované. U týcho to nieje nijaká tragédia,naopak na ich obranu musím povedať,že nádherne odrážajú svetlo prvý viac do žlto béžova a druhý do jemne ružova a pod obočím prípadne v kútiku oka,to pôsobí božsky !!!
Ostatné tmavšie odtiene hnedej,plus jedna do bronzova a druhá do zlata sú pekne roztierateľné! Pekne sa s nimi pracuje neprášia príliš a sú výrazné.
Ako som spomínala vyššie,dajú sa použiť ako jemné nahé líčenie ale aj ako výrazné dymové.


------Na fotografiách som prstom veľmi netlačila-----






Určite odporúčam,ich cena do 5 Eur. :)) Ak máte s touto paletkou skúsenosť aj Vy,podeľte sa o tom so mnou dole v kometároch,urobí mi to veľkú radosť :)







2 komentáre:

  1. Já jsem do ní zatím zkoušela jen tak lehce zahrábnout prstem a překvapilo mě, jak dobře pigmentují - na to, co jsem o nich četla na síti. Tak uvidím, co dál:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Lianna :) Fakt ju skús,ja som od nej spočiatku veľa neočakávala ale aj výdrž ma dosť prekvapila,používam ju doteraz a som spokojná aj svetlé odtiene majú veľmi dobrú pigmentáciu a pekne rozjasnia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014