15. mája 2013

Miss Sporty Morning Baby BB Cream - 001 Nude Radiance

15. mája 2013


Dnes tu mám pre Vás ďalšiu recenziu,tentokrát to bude BB krém od Miss Sporty. Predtým som používala BB od Rimmel,no kedže mi došiel,pokukovala som po nejkom ďalšom,drogériovom a lákalo ma vyskúšať iný,i keď s Rimmelom som bola veľmi spokojná.
Naďabila som na tento od Miss Sporty,dnes už všetky značky do radu vymýšľajú svoje BB krémy a aj keď sa to vo vačšine prípadov na tie pravé ázijské ani len zďaleka nepodobá,mne osobne vystačia. Spĺňajú vlastne všetky funkcie klasického tónovacieho krému,poniektoré majú možno niečo navyše.
Ani sama neviem prečo som siahla práve po Miss Sporty,bola to zvedavosť,novinka,jeho názov a samozrejme obal ktorý je chutný,milý a zaujme myslím si každé oko :)
Prvé ma zarazilo to aký je tekutý,skúšala som viaceré BB-čka iných značiek testermi na ruku a tie boli oveľa hutnejšie ako tento,zároveň ma oslovilo,že má v sebe maličké trbieltky ktoré majú odrážať svetlo a tým pôsobiť rozjasňujúco.





MISS SPORTY SĽUBUJE:  Prečo je taký špeciálny? Ponúka až 14 hodinovú výdrž. Pleť vyzerá hladšia a žiarivejšia,pleti dodá hladký základ,vytvorí bezchybný povrch pre ľahké nanesenie makeupu,minimalizuje póry a drobné vrásky,vitamín E poskytne tvojej pleti dostatočnú dávku ochrany.
1.Hydratuje pleť
2.Kryje nedokonalosti
3.Zvláčňuje
4.Chráni
5.Rozjasňuje


MOJA SKÚSENOSŤ:  Používala som ho nie ako bázu pod makeup ale iba samostatne. Ako som spomenula je veľmi výrazne tekutý ale nanáša sa celkom dobre až na fakt,že ho musíte do pleti zapracovávať trošičku dlhšie,kým sa stratí a vsiakne. Roztiera sa pomerne dobre a málom pokryjete dosť veľkú plochu na tvári. Páči sa mi,že nerobí oranžový podtón to je veľké plus :)
Aj keď sa to na fotografii nezdá je skôr do jemne béžova. 
Obsahuje drobulilinké strieborné trblietky ktoré majú navodiť rozjasnenie pleti,čo je fajn,mám to rada ale nemusíte sa báť,nieje to vidno sú úplne maličké,takže žiaden strach. Na niekoľko hodín zmatňuje.
Jeho vôňa sa mi však moc nepáči,na môj vkus taká zvláštna,nie je vyslovene nepríjemná ale ani vábna a keď to porovnám s BB od Rimmel je to značný rozdiel. Pri aplikácii na tvár,je vôňu dosť cítiť ale potom postupne vyprchá a počas dňa ju necítiť. Nezaznamenala som,že by tvoril mapy,alebo fľaky,dá sa naozaj pekne rozotrieť. Krycia schopnosť je veľmi,veľmi priemerná ale nie úplne najhoršia,pre toho, kto má bezchybnú pleť je úplne ideálny. Zjednotí tón pleti dobre a pleť vyzerá rozjasnená a zdravšia :)
14 hodinová výdrž je hlúposť,vydrží maximálne 6 možno 7 hodín.
Že by pleť extra hydratoval povedať nemôžem,určitá hydratácia tam je,ale myslím na priemernej úrovni,určite však pleť navysušuje to nie. Celkovo je na tvári príjemný necítiť že ho máte,taký ľahučký,jemný,tonovací krém. Jeho uzáver nieje bohviečo,najma ak neiakm cestujete a beriete si ho so sebou,pre istotu ho naozaj riadne zašófujte,poprípadne dajte do nejakého vrecka,mne sa zatiaľ nič také nestalo ale istota je gulomet. Zakaždým,keď ho otvorím,mám vo viečku vytečené určité množstvo,nie veľa ale je to od neho trochu ufúľané. Obal je inak nádherný :))








Pre zhrnutie taký priemer,ale je celkom fajn,prečo nie,ak chcete neičo fakt vyslovene ľahké na leto,čo nijako nezaťaží pleť,zjednotí tón,prípadne trochu zakryje začervenené miesto je ideálny. Trochu aj zmatňuje a môže tiež veľmi dobre poslúžiť ako podklad pod makeup.
Cena je tiež pekná stojí niečo vyše 2 eur.









2 komentáre:

  1. kiežby som mala bezchybnú pleť, mohla by som si dovoliť nemíňať tak veľa na makeupy a korektory :) veľmi sa mi páči ten trblietavý efekt BBčka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja :) Škoda,že nekryje ešte viac,inak je taký ľahučký a na leto sa veľmi hodí. Ja mám tiež rada ked rozjasňuje pomocou tých trblietok,to isté robí aj makeup od Rimmel Wake Me Up ale jeho krytie mi pripadá,tiež také stredné ale je fajn :)

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014