3. mája 2013

Nude Lips - Rimmel Lasting Finish070 Airy Fairy & Rimmel Kate Moss 03

3. mája 2013





Rúže od Rimmel sú podľa mňa jedny s najlepších voľne dostupných v bežných drogériách za fajn cenu. Sú dlhotrvácne,kvalitné,majú nádherné odtiene a neskutočne skvelú pigmenáíciu !
Mám hrozne rada nahé pery a to nielen k výrazným alebo dymovým očiam,tieto farby ma v poslednom čase veľmi bavia a myslím si že pristanú úplne každému,stačí len vybrať ten správny odtieň. Nepokazíte s nimi takmer nič,či už do školy,práce alebo kľudne aj na nejkú slávnosť v kombinácii s tmavými očami a výraznými líčkami :)
Pre mňa asi najobľúbenejšími sú Od značky Rimmel a to z kolekcie Kate Moss číslo 03 a Lasting Finish odtieň 070 Airy Fairy. KM je viac do hneda a AF do ružova.


070-Airy Fairy je krásna jemná svetlo ružová,ktorá pery jemne zvýrazní a dodá im peknú zaujímavú nude ružovú farbu,pery vôbec nevymaže,takže žiadne obavy :) Neobsahuje nijaký shimmer alebo trblietky. Pery vyzerajú veľmi,veľmi jemne a decentne,priznám sa,túto farbu používam posledný mesiac takmer každý deň.Výdrž je samozrejme vynikajúca,možno pre niekoho by mohol byť mierne vysušujúci ale pre mňa tak akurát,mám osobne radšej dlhotrvácne rúže ale kto chce,môže pery kľudne pretrieť balzamom :)



Rimmel Kate Moss 03 Je krásna,hnedá nahá farba ktorá ale pery taktiež nevyzmizikuje,naopak dodá im jednoduchý,nahý podtón do hneda a podľa mňa sa hodí ku každému výraznejšiemu líčeniu. Pôsobí veľmi jemne a pery opticky trochu zvačší. Neobsahuje niajké trblietky ani shimmer. Je vysoko dlhotrvácny,pigmentácia bezkonkurenčná,rovnako ako výdrž. Vysušuje trošku viac než Airy Fairy,takže odporúčam pery pred aplikáciu pretrieť balzamom. 




Pekný deň :)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014