27. mája 2013

Rimmel Hydra Renew Lipstick - 180 Vintage Pink

27. mája 2013



Ahojte,dnešná recenzia sa bude týkať rúžu na pery a konkrétne je to Rimmel z rady Hydra Renew odtieň 180 Vintage Pink. Z tejto rady už jeden vlastním a som s ním veľmi spokojná,som presvedčená že jeho kvalita je rovnako famózna ako je tomu napríklad u Kate Moss kolekcie,iba s tým rozdielom,že pod tieto nieje nutné nanášať balzam,nevysušujú natoľko ako spomínaná kolekcia KM.
Veľmi sa mi páči aj ich obal,je pevný a len tak ľahko sa nerozbije. Tento odtieň ma zaujal,hneď na prvý krát,je to taká tmavšia staroružová,ktorá nieje ani príliš výrazná ale ani nie nenápadná,vhodná naozaj na každú príležitosť a ako k dennému líčeniu tak k večernému.




Rimmel Hydra Renew Lipstick obsahuje kolagén,pre dokonale váčne,plné a hladké pery plus špeciálne pigmenty ktoré zabezpečia žiarivé a silné farby. V ponuke je na výber viacero zaujímavých odtieňov,od jemných nude,až po tie naoazj žiarivé a výrazné farby. Na perách je príjemný,rovnako jeho parfemácia je príjemná,taká klasická rimelovská. Nanáša sa dobre a netreba,aspoň podľa mňa,predtým aplikovať balzam,kedže má hydratačné vlastnosti. Na perách to cítiť,pery nevysušuje,no pritom jeho výdrž je na to že je hydratačný,absolútne unikátna!!! Trochu zaleza do vrások to je jediné negatívum. Jeho pigmentácia je veľmi dobrá.
Neobsahuje žiadne trblietky ani shimmer a na perách sa trošku leskne. Tento odtieň je tmavšia staroružová,ktorá sa môže javiť až ako hnedkastá,je to veľmi decentný odtieň statroružovej ktorý pery pekne zvýrazní a podčiarkne,zároveň to bude pôsobiť jemne a predsa výrazne.




Jeho cena sa pobybuje do 5.Eur Rimmel rúže považujem za jedny z najlepších ktoré sa dajú bežne zohnať v drogérii. Výdrž,kvalita,široké množstvo odtieňov. Jendoznačne odporúčam! :)
Papa






1 komentár:

  1. také ružové ja môžem :) a potom že doma nemám jeden svetlý rúž

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014