25. júla 2013

Yves Rocher antibacterial gel with Arnica Montana / Arnica Horská

25. júla 2013





Rada by som Vám zrecenzovala tento neoplachový antibakteriálny gélik od Yves Rocher. Narazila som naň úplnou náhodou a kedže naň bola aj zľava prečo ho nevyskúšať :)
Páči sa mi jeho prevedenie a celkový dizajn ktorý pôsobí na prvý pohľad veľmi čisto a elegantne.
Podobných antibakteriálnych gélov som už mala,no vačšinou to boli Balea a Dettol ktorý sa mi doteraz mimochodom asi najviac osvedčil a v kabelke alebo cestovnej taške sa zídu zakaždým,najmä teraz v letnom období a pri cestovaní zohrávajú u mňa vždy prvú pomoc. Na trhu dnes máme celkom veľké množstvo maličkých aj vačších antibakteriálych či už vreckoviek,gélov alebo aj krémov na ruky pre deti aj dospelých. Či naozaj bezproblému nahradia klasické umytie rúk teplou vodou a mydlom asi ťažko povedať,možno do určitej miery áno ale podľa mňa úplne asi nie. Sú však nepostrádateľné nech už ste kdekoľvek na cestách v meste,parku či škole,zároveň ich niekedy rada používam po umytí rúk ako dodatočnú dezinfekciu,zvášť ak som niekde odcestovaná :)

Gél Yves Rocher obsahuje výťažok s rastliny Arnica Horská ktorá je známa vynikajúcimi liečivými,antibakteriálnymi a dezinfekčnými účinkami. Je tiež vhodná ako antireumatikum a pomáha pri liečení rôznych kožných ochorení.
Využíva sa nielen v zdravotníctve ale i v kozmetike,pretože obsahuje horčík a  éterický olej a tým pádom pôsobí upokojujúco a hojivo.

Gélik nádherne vonia,vôňa je celkom výrazná,svieža,rastlinná a akonáhle si ho vmasírujete do rúk,vôňu ešte niekoľko minút cítiť,jeho konzistencia je klasická, ako pri iných géloch,no táto mi pripadá viac vodovejšia. Ruky moc príjemne schladí a sviežo prevonia. Kedykoľvek som si k rukám privoňala vôňu som ešte stále trochu cítila. 
Myslím že je vhodný aj pre deti,pokožku nijako nedráždi,skôr naopak upokojí.
Jeho bežnú cenu neviem,ja som ho kupovala v zľave asi za jedno euro ale jednoznačne sa oplatil.
                                                                Papa! :)
                                                                         



3 komentáre:

  1. Tieto géliky mám tiež vždy hodené v kabelke. Mala som Dettol, Balea, Oriflame... Tiež si myslím, že 100%-tne nenahradia klasické umytie rúk, ale veľa zohráva aj psychika, že človek má taký lepší pocit, keď gél použije. Tento YR vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Keď budem potrebovať nový, tak vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jani! presne ako píšeš,človek keď si tie ruky natrie,má taký lepší pocit,ani potom nemám tie ruky také lepkavé akoby špinavé. Je to veľmi fajn vec a vždy sa hodí :))

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014