3. júla 2013

Dermacol Love Lips lip balm - 01 LOVE

3. júla 2013


Ahojte! Táto recenzia dnes bude znovu na tému Dermacol a tentokrát novinka a to balzamy na pery niečo a la Baby Lips od Maybelline.
Pretože hneď v prvom momente ako som ich uvidela na stojane,ma napadli práve tie :D V ponuke je ich viac,každý má iné farebné prevedenie a vôňu. 

Ide o klasický balzam na pery s jemnou vôňou bez trblietok,ktorý by mal byť zváčňujúci,vyhladzujúci a dodáva perám jemný farebný nádych. Čo je veľké plus je,že majú SPF 15,sú bez parabénov a obsahujú vitamín E.
Essence robí podobné balzamy ktoré sa mi zdali dosť lepkavé,aplikácia bola horšia,no zato omnoho výraznejšie voňali.
Tieto voňajú ako som už spomínala len veľmi jemne,konkrétne tento mi vonia zo všetkých asi najsladšie spolu s čokoládovým. Je pastelovo ružovej farby a na perách robí jemný ružový podtón,nič prehnane výrazné aj keď si ním pretriete pery viackrát. Na výber sú v ponuke aj tmavšie odtene s vôňami hrozno,broskyňa,melón,jahoda,vyšňa a čokoláda.


Obal je klasický plastový,aký má vačšina balzamov,niekde som sa dočítala že s nimi boli problémy a tyčinka vo vnútri bola zlomená,čo je samozrejme možné,lebo tyčinka je veľmi jemná a nepôsobí zrovna najpevnejšie,ja som ho však mala v poriadku a ani sa mi nehýbe,treba si však radšej pred kúpou skontrolovať,či je všetko ok,lebo ja som mala tento istý problém pri Maybelline Vivid Collection tých neónových rúžoch an pery.

Ako som už písala vyššie je veľmi jemný,rovnako tak na perách,pocit robí príjemný,čo ma dosť príjemne prekvapilo,hydratácia je lepší priemer. Výdrž je rovnako na podiv veľmi veľmi dobrá,pery sú po ňom výrazne jemné,takže myslím,že naozaj celkom pekne zvláčni a zjemní. Žiadny absoútny hadratačný boom to nieje ale svoju úlohu plní prekvapivo veľmi dobre,pre mňa naozaj lepší priemer ktorý sa hodí vždy do kabelky,navyše prevedenie je moc milé :))



Cena týcho balzamov je 2.99 a mňa osobne prekvapili svojou jemnosťou,SPF a príjemnou vôňou.
Určite ich vyskúšajte!
Pekný deň :)





2 komentáre:

  1. Včera som pri nich stála v DM a nakoniec som žiadny nekúpila. Všade na ne, ale čítam celkom chválu, tak neviem neviem dokedy sa mi podarí odolávať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem že na ne bola akcia 1+1 zdarma ale neviem či ešte stále platí :) Určite aspoň vyskúšaj,mne sa na nich páči,že na perách sú úplne jemné a nerobia žiadny povlak ani nepríjemný lepkavý pocit.

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014