15. júla 2013

Fanta & Coca Cola Vanilla lip balms

15. júla 2013
Ahojte! zasa mám pre Vás jednu mini recenziu na tieto úžasné balzamiky na pery s príchuťou Coca Cola Vanilla a Fanta :) 
Viem že pred asi tak rokom aj niečo ich všetci sústavne hľadali a chceli kúpiťaj jedna moja kamarátka po nich intenzívne pátrala ale vtedy neboli na našom trhu,myslím že sa dali zohnať len na nejakých internetových stránkach. A minule ako som vošla do drogérie som ich zbadala a začala som sa smiať :D Hovorím si tak toto sú tie legendárne balzamy na pery,no musela som si adniesť ten s príchuťou Fanty a potom po čase som sa ešte vrátila po Coca Colu Vanillu :)

Sú to na prvý pohľad klasické menšie balzamy s vysúvacou tyčinkou,ktorá vonia presne tak,ako známe nápoje v ponuke sú na výber okrem Fanty a CC Vanilly aj Sprite a klasická Coca Cola a len tak do kabelky na leto sa priam pýtajú!


,,,žeby to ale bol vyslovene hydratačný zázrak sa určite povedať nedá ale na perách vydržia celkom dlho,nerobia biely povlak ani ich nevysušujú ani nelepia,povedala by som že hydratujú priemerne,jednoznačne chutia tiež rovnako presne ako fanta alebo CC :)) 
Ani jeden z nich nefarbí a tým,že majú celkom výraznú parfmáciu ich cítiť počas dňa na ústach,čo mi ale vôbec neprekáža :) Sú to také milé,chutné balzamky ktoré nikdy nič nepokazia a tá vôňa má určite čo seba!!




Cena jedného je okolo 2,40 tieto som kupovala v 101 drogérie a priznám sa nikd einde som ich doposiaľ nevidela. 
Papa :)



4 komentáre:

  1. Musím sa ísť pozrieť aj u nás do 101-tky. Mám veľmi rada vôňu pomarančov, čiže ten Fanta by bol u mňa jasný víťaz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Určite choď mrknúť,stoja za to teraz na leto,tá vôňa je na vlas rovnaká a aj príjemne chutia.

      Odstrániť
  2. Sú super aj chutia super :)) Ak aj nie v DM,tak v 101 budú určite stále :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014