11. júla 2013

Ciaté - PP128 London Baby

11. júla 2013




Ahojte! :)
Po dlhšej dobe som tu znova a tento krát s jedným nádherným efektovým lakom na nechty od značky Ciaté. Ponúkajú na výber skutočne široké množstvo lakov rôznych odieňov,plno efektových lakov ako napríklad perličkový lak,lak s efektom cukru alebo cukrovej vaty,,,jednoducho plno plno všeliakých možných vychytávok a ten,kto má rád takéto srandičky na nechty určite odcení ich kreativitu :)
Je to môj prvý kúsok od tejto značky,no lákala ma už hrozne dlho,lak je sám o sebe jedinečný svojím dizajnom ale to,čo sa ukrýva vo vnútri je ešte lepšie!



Dlhý čierny vrchnák uľahčí samotnú aplikáciu,lak je konzistenciou ani nie moc hustý ale ani veľmi riedky,je to taký stred a mne vyhovuje po každej stránke.
Štetec nemá najtenší ale to je pri takomto type laku iba výhoda,pretože sa ľahučko nanáša a tým že je hrubší,pokryje bezproblému takmer celú plochu nechtu.

Obsahuje veľmi veľmi drobné miniatúrne,vačšie a ešte vačšie trblietky,tmavej čiernej bledšej a striebornej farby ktoré su veľmi na husto,takže sa nemusíte obávať ako je tomu častokrát pri iných efektových lakoch,že musíte aplikovať veľa vrstiev pre dosiahnutie plného efektu aký vidíte vo fľaštičke. Pri tomto nič také nehorzí,práve naopak,ja som použila len dve silnejšie vrstvy a treťou tenkou som ho už iba málinko doupravovala po krajoch.

Schnuutie je absolútne rýchle,povedala by som pekne do jednej minúty. Povrch laku na nechte je ale dosť drsný,nie hladký,čo by mohlo niekomu vadiť,no nieje to nič hrozné,len si na to treba trošička zvyknúť. 
Výdrž je bravúrna,ja ho síce používam iba ako ozdobný lak na prsteník no vydržal mi bezproblému a bez oškretia alebo olupovania po krajoch vyše týždňa a to nepreháňam! :D







Pre mňa je tento lak jednoznačným výťazom,čo sa týka všetkých možných efektových lakov aké som mala doterz možnosť vyskúšať,neviem,možno časom vyskúšam ešte niečo lepšie,,,nikdy nehovor nikdy ako sa vraví,no na tento čas to vyhráva bezkonkurenčne Ciaté!
Jeho cena sa rôzni,niekde som ho videla za 11 Eur,inde aj za 13 ja som ho kupovala za 8 eur čo určite nieje najlacnejšia záležitosť ale myslím že sa jednoznačne oplatí! Ak máte s týmito lakmi skúsenosť,určite mi ju napíšte dole do komentárov,budem sa veľmi tešiť! :))
Pekný deň!


2 komentáre:

  1. ahoj môžem sa spýtal z kade ho máš ? :) rada by som túto značku skúsila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Miška! Tento je z Francúzskej Sephory,neviem vôbec s istotou či sa už dajú zohnať aj u nás,pred tým som ich totiž zháňala,napríklad vo Fann Parfumerie ich vôbec nemali ale možno vo vačších mestách ako Bratislava Košice,Poprad,Martin,BB atď. by mohli byť.V obchodných centrách kde sú po vačšine stánky a obchodíky s manikúrou a lakmi alebo priamo manikúrové salóny,v jednom takom som totiž pred časom natrafila na O.P.I. laky s ktorými je tu tiež tak trochu problém a tam sa dali kúpiť úplne bez problémov a mali široký výber. Takže skús sa popýtať tam,určite budú vedieť a keby náhodou aj nie,tak napríklad v Čechách alebo Rakúsku by mali byť vraj v predaji. Tu som našla jeden český e-shop kde sa dajú objednať,skús popozerať.
    http://www.stylepit.cz/girl/brands/ciate
    Prípadne na oficiálnych stránkach Ciaté. Ale treba sa hlavne popýtať v nechtových salónoch,myslím že v tých vačších mestách by ich aj mohli mať :) Ja mám tento jeden a stál ma 8 Eur. Daj mi určite vedieť,ja keď na ne niekde tu naďabím,určite napíšem na blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014