17. júla 2013

Miss Sporty Nail polish no.: 452

17. júla 2013

                                                                      :)
                                                                       

4 komentáre:

  1. Veľmi pekný odtieň :) Môžem sa spýtať aké máš skúsenosti s lakmi od Miss Sporty? Ako je to s ich výdržou?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásná barva, už jsem po ní pokukovala, ale nemám s Miss Sporty laky zkušenosti, tak jsem ho tam nechala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Janka!:) Ja som bola s Miss Sporty lakmi zakaždým spokojná,mala som aj taký set na francúzsku manikúru a aj ten bol veľmi dobrý aj čo sa výdrže týka,v priemere moc dobre,sú určite lepšie než tie od Essence aspoň podľa mňa. Neolupujú sa tak rýchlo,štetec majú plochý a kratší,niekomu to vyhovuje niekomu nie ale ja som bola s nimi zakaždým spokojná. Vydržia mi aj 4-5 dní úplne v kľude bez nadlaku. A veľakrát používam práve od MS priesvitný nadlak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Veronicca! :) Ja som príjemne prekvapená akú širokú paletu farieb teraz majú,fakt od jemných pastelových až po veľmi výrazné odtiene a táto ma tiež hneď zaujala. Ja ich používam roky rokúce a som stále spokojná aj s výdržou aj celkovo,možno nie každému vyhovujú ale mne jednoznačne áno. Vyskúšaj a uvidíš,potom daj určite vedieť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014