19. júla 2013

Essence mono eyeshadows - 22 Blockbuster & 58 Cappuccino,please!

19. júla 2013


Ahojte! :) V poslednom čase mám zakaždým veľkú chuť skôr na jemnejšie,hnedozlaté alebo krémovo béžové očné tiene k kombinácii s hnedou alebo bronzovou. Čo je možno aj celkom škoda,kedže je leto,teploty sú príjemné a von sa priam pýtajú farebnejšie odtiene. Tie však perfektne vyniknú aj na večer a pokiaľ patríte k tým,čo cez deň na bežné nosenie preferujú skôr neutrálnejšie líčenie očí,týmito farbami jednoznačne nikdy nič nepokazíte a môžete ich kombinovať akokoľvek chcete,bez ohľadu na vek alebo typ,pristanú každému :)
Ja som sa dnes rozhodla zrecenzovať tieto dva na ktoré som naďabila a bola som an ne zvedavá. Oba sú od Essence jeden matný a druhý s jemným ,,shimmerom,,
Bola som hlavne veľmi zvedavá na Blockbuster,kedže sa hovorí,že je takmer na vlas rovnaký dvojník slávneho rozjasnovača Albatros od Narsu,,,neviem nikdy som albatros nevlastnila nai neskúšala takže ja k tomu veľa povedať nemôžem,v každom prípade kúpu blockbusteru teraz tak trochu ľutujem,pretože je veľmi zle pigmentovaný a musíte sa riadne posnažiť aby ste z neho vydolovali to čo chcete a výdrž nieje tiež bohvieaká.




Začnem teda rovno s ním. Na prvý pohľad je to veľmi pekná,jemná,matná farba a krémovo ružovkastým podtónom,ktorá môže dobre poslúžiť aj ako podlkad na akékoľvek iné očné tiene. Je dobre kombinovateľná s viacerými farbami,ja som ju však chcela použiť na celé viečko a dosiahnuť tak ten úžasný matný efekt. Použila som ho v kombinácii s jemnou hnedou ktoru som iba vymodelovala očné záhyby a naniesla výraznú čiernu gélovú linku. Musela som sa veľmi snažiť a použíť veľa vrstiev aby bol efekt výraznejší,pretože samotný tieň je doslova neviditeľný a treba ho dolovať a dolovať a postupne vrstviť,v konečnom dôsledku som bola úspešná,stačí len trochu trpezlivsti a trochu sa s ním pohrať.
Ak však chcete úplne jemnučké a nenápadné líčenie ktorým chcete iba naozaj málinko zvýrazniť viečko je to to pravé. Efekt robí naozaj pekný matný,no horšie je to s jeho výdržou,mala som pocit že sa počas dňa trochu stráca a to som použila aj podlkladovú bázu :/ 


Ako môžete vidieť na obrázku,po pár prejdení prstom a štetcom robí tvrdé hrudky čo môže niekomu vadiť,mne ani nie ale je to určite ďalšie mínus. Inak samotný odtieň je skutočne veľmi pekný a maximálne ideálny na neutrálne matné líčenie,veľká škoda len tej nanič pigmentácie a výdrže.
Čo sa týka toho,že je to dvojník slávneho Albatrosu od Nars,samozrejme môže byť ale ako píšem vyššie ja osobne to porovnať nemôžem ale len s fotiek sa mi zdá,že samotný Nars je viac biely a obsahuje veľmi jemnučký ,,shimmer,, kdežto tento je čiste matný,takže ako rozjasnovač neviem,neviem,či by bol ideálny a spĺňal to čo by mal. Ja som ho ako rozjasnovač skúšala viackrát a musím povedať že naozaj trochu rozjasnil,tým že je bledý ale nebolo to nič ohromujúce a bol takmer neviditeľný. Skôr sa hodí ako rozjasňovač pre tmavšie typy,pre svetlé s ružovou pleťou určite nie.








Ďalší pán na holenie je Cappuccino,please! Tento tieň je úplný opak,je pekne pigmentovaný,obsahuje jemný ,,shimmmer,, a vytvorí pekný efekt už v jednej vrstve. Má krásnu kapučínovú farbu a celé viečko veľmi pekne rozjasní! Jeho výdrž je omnoho omnoho lepšia kľudne aj bez podkladovej bázy mi vydržal veľmi pekne celý deň a nezaznamenala som žeby sa zlieval do čiarok čo je veľké,veľké plus :)



Povedala by som že tento sa dá v kľude použiť ako rozjasnovač,hlavne teraz v lete na oáplenejšiu pokožku je priam ideálny,tým že v sebe má jemnučký ,,shimmer,, skúšala som ho tak viackrát a práve tým,že má taký odtieň aký má,pri dobrom rozotretí vytvorí veľmi pekný prirodzený rozjasňujúci efekt,ktorý nepôsobí umelo! Môžem len doporučiť :)



Takže ak to mám celé zhrnúť oba sú iné a oba sú niečím výnimočné,samozrejme záleží na vkuse každého,ja osobne dávam na prvé miesto Cappuccino,please! a som viacmenej sklamaná s Blockbusteru i keď si myslím že sa u mňa jednoznačne nestratí a ešte poslúži,záleží iba na nápadoch :)
Cena jedného je okolo 1.80 eura 
Pekný deň :)













2 komentáre:

  1. Essence kozmetiku moc nemusím. Vyskúšala som očné tiene, ale nijak extra ma nenadchli. Už by som si ich nekúpila. A čo sa týka líčenia, tak tiež volím skôr neutrálne farby na oči a uprednostňujem výraznejšie pery.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si ju kedysi kupovala viac ale teraz,ešte ako majú tu novú verziu lakov na nechty ktorá je tisíc krát horšia,dávam prednosť iným. Ešte tvárenky majú celkom fajn,riasenky neviem tie som neskúšala.
    Ono,tieto očné tiene som si kúpila,lebo som chcela narýchlo nejaké nové lacné,neutrálne ale ten blockuster ma teda riadne sklamal :/

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014