25. júla 2013

My Wishlist

25. júla 2013

5 komentárov:

  1. Ahoj, chcela by som sa spýtať ,lebo neviem prečítať ten názov, tie očné tiene sú od Catrice? Podobné, ale v guľatom prevedení, mali v jednej limitke, ak sú to teda Catrice. Chcela som si ich vtedy kúpiť, ale nejako som zaváhala a už neboli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Janka :) Áno tie tiene sú od Catrice s metalickým efektom,je to teraz novinka,našla som ich na oficiálnej stránke ale ešte som ich u nás v DM nevidela,ktovie kedy prídu,vyzerajú super. Áno,viem asi ktoré myslíš Catrice ich mala v limitke len už som zabudla názov,aj ja som nad nimi vtedy silne rozmýšľala ale nakoniec som ich nevzala,mali myslím aj taký jeden slbučko modrý odtieň ale tá limitka bola u nás iba chvíľku,potom ju rýchlo nahradila iná. Škoda teraz aj ja ľutujem lebo v tej limitke bol aj taký zaujímavý efektový lak na nechty s malinkých perličiek a teraz na taký neviem naďabiť :/

      Odstrániť
    2. Tak dúfam, že sa k nám tie tiene dostanú :) Budem chodiť okukovať DM- ko :D

      A mám takú jednu nekozmetickú prosbu. Vždy keď chcem pridať komentár, tak to chce odo mňa vypísať do kolonky písmená a čísla, že či nie som robot. Tie písmená a čísla nie sú vždy úplne čitateľné a už sa mi párkrát stalo, že mi komentár uverejnilo, ale na 3. pokus. Nedalo by sa to overovanie nejako vypnúť?

      Odstrániť
    3. Jeeeejha Jani jasné že dalo,ďakujem že si mi povedala ani o tom neviem,aj odomnňa to na zopár blogoch chcelo a tiež som sa s tým trápila :) Idem sa s tým pohrať a vypnem to ďakujem :))
      Tak to aj ja dúfam,mala by to byť stáala kolekcia nie limitka tak dúfam že čoskoro už budú :)

      Odstrániť
  2. Ahoj,z Essence limitky Me & my ice cream mám pár vecičiek, ktoré by som predala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014