21. januára 2013

My favourite long lasting eyeshadows !

21. januára 2013


Dnes som sa rozhodla,že Vám predstavím momentálne jedny z najobľúbenejších tieňov na oči a to rovno legendárne COLOR TATOO od Maybellin. Priznám sa,dlho som s kúpou váhala,nakoľko som bola zo začiatku presvedčená že ide iba o prehnanú komerciu a nebudú také úžasné ako sľubujú.
Opak bol však pravdou a po prvom použití som bola nadmieru spokojná :) Okrem týchto dvoch odtieňov som mala aj ten strieborný ale už mi došiel.Prosto dokonalé gélovo-krémové tiene ktoré sa dobre nanášajú,vrstvia a bezpohnutia vydržia skutočne čokoľvek aj bez pozžitia primeru!! Len škoda že k nám sa nedostali úplne všetky odtiene :/ Veľmi sa mi páči jeden ktorý vyzerá trošku podobne ako On and On Bronze,len viac s ružovým nádychom,neviem jeho názov ale je očarujúci a pôsobí luxusne :)



09-Eternal Gold je nádherná žirivá jemno zlatá farba ktorá vyzerá výborne aj sama o sebe na celé viečko ale aj v kombinácii napríklad s hnedým alebo bronzovým tieňom do záhybu,nanášanie bezchybné,výdrž dokonalá!



35-On and on Bronze jeden z najobľúbenejších odtieňov celej kolekcie,krásna bronzovo hnedá ktorou sa nedá nikdy nič pokaziť,vždy vyzerá úžasne.Aplikácia bezproblémová,výdrž takisto dokonalá! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014