21. januára 2013

Bourjois-Sweet kiss 43 Rosé Pomponé lipstick

21. januára 2013


Značku Bourjois mám osobne veľmi rada,hlavne sa mi páčia ich tvárenky.Nezaprú sa však ani rúže na pery.
Jedným z nich je aj 43 Rosé Pomponé. Tento odtieň je tmavo ružový,no nie veľmi výrazný alebo ostrý,takže bežne nositeľný,kamkoľvek a bez akýchkoľvek trblietok.
Povedala by som,že je to taký stred,ani nie príliš hydratačný a ani nie príliš vysušujúci,na perách drží celkom dlho,napriek tomu,že som pila niekoľko krát no nemala som pri tom pocit až takých suchých pier,ako je tomu pri iných rúžoch ktoré sú vyskoko dlhotrvácne.Ale kto chce a komu je to príjemnejšie,môže si dať ako podklad balzam.Na perách pôsobí upraveným dojmom a elegntne:)







                                                                          ♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014