22. januára 2013

Maybelline Great lash Blackest Black

22. januára 2013


Slávna a legendárna Great Lash Mascara od Maybelline!!!
Tak o tejto riasenke sa toho popísalo už viac než dosť a pozná ju snáď každý :-) Ja som ju používala keď som mala17 rokov a istý čas bola mojou obľúbenou.Nikdy ma z nej oči neštípali ani sa nevyskytla nejaká alergia,ani nič podobné,pretože v zopár recenziách bolo na ňu niekoľlko zlých ohlasov čo sa týka štípania očí ale samozrejeme všetko je veľmi individuálne a nie každému musí vyhovovať.
Takže zase som sa k nej vrátila po rokoch,presnejšie sa konal jej druhý ,,comeback,,lebo sa mi nejko nedarí ešte stále nájsť tú pravú riasenku ktorá by mi naozaj vyhovovala :)
Je pravda že táto riasy vôbec nezhustí čo je škoda,iba predľži ale tak čo už.Zato je krásne čierna,má intenzívnu farbu,nedrolí sa a vydrží bez problémov celý deň ( ak nestojíte niekde na lejaku bez dáždnika zamozrejme) :))


                                                                              ♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014