22. januára 2013

Elf 7702 Classy Lipstick

22. januára 2013

Asi pred 3 mesiacmi som chcela vyskúšať nejaký produkt od kozmetiky Elf.Veľa som o nej počula a v priemere to boli dosť pozitívne recenzie,tak som si povedala prečo nie.
Na stránkach som si všimla rúže na pery z tej ich základnej kolekcie a dosť sa mi zapáčili.Objednala som si teda odtieň ,,classy,,
Je veľmi svetlo ružový,matný,bez shimmeru,tak trochu ako barbie :) Takýto odťieň mám prvý krát,čo bolo tak trochu riziko,lebo som si nebola istá či mi to pristane ale páčil sa mi,tak za bláznivý pokus to stálo:D
Táto farba sa hodí veľmi na leto,do slnečných dní,je príjemný,krémový,výdrž už síce slbšia ale krásne hydratuje:) Krycia schopnosť výborná!
Cenovo sa tiež oplatí,stál ma okolo tých 1,70 čo je fajn.Krásne vonia,ani neviem k čomu by som to prirovnala,,,žuvačky alebo cukríky :))






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014