22. januára 2013

Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzing Powder 001 Sun Kissed

22. januára 2013



Na tento bronzer od Miss Sporty,som nejaké recenzie čítala,aj pozitívne aj negatívne a teraz by som ho rada zrecenzovala aj ja. prišla som k nemu len náhodou,potrebovala som bronzer a spomedzi všetkých som vzala tento,ani enviem prečo,asi ma zaujal jeho obal,spracovanie,odtieň a cena:))
Nie vždy však paltí,čo je pekné,je aj dobré,nie že by bol katastrofály,to nie,to by som mu krivdila ale žiadna až tak veľká sláva to nieje,čo sa výdrže a namletia týka,,,povedala by som,taký celkom milý priemer.





Okrem teda už spomínaného obalu,sa mi veľmi páčilo,aký je vo vnútri,pozostáva s dvoch častí,tmavšej hnedej a svetlo bronzovej.Obsahuje naozaj krásny shimmer,zlaté odlesky a vyzerá to pekne,opálene,zdravo ( ak to však nepreženiete),,,,ako pobozkaná slnkom.
Zároveň sa mi páči,že môžete mixovať intenzitu hociktorej,ako sa vám zapáči a aký chcete dosiahnuť výsledný look :)





Pigmentácia nieje ani prehnaná ale ani slabá,podľa mňa taká akurát.Dosť však práši,to je jedno mínus.
Dá sa s ním pohrať a pekne vykontúrovať tvár,pričom to bude vyzerať jemne opálene a výsledok bude stáť za to.V ponuke sú dve varianty,pre bledšie typy a pre tmavšie,ja síce niesom bledý typ ale volila som ten pre bledšie,lebo som sa toho druhého trošku bála,pripadal mi na môj vkus až moc tmavý:)
V celku fajn,ako sa píše aj v samotnom názve :D Používať ho určite budem,hlavne na jar a na leto bude ako stvorený,určite ním nič nepokazíte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014