20. januára 2013

L´Oréal Color Riche Nail polish 106 Versailles Gold

20. januára 2013
AHOJTE! ♥♥♥♥
Úplnou náhodou som si prezerala oficiálne stránky Lorealu a narazila som na túto kolekciu lakov na nechty.
Na prvý pohľad sa mi zapáčili a vzhľadom na to,že som už dlhšiu dobu zháňala nejaký zaujímavý lak zlatej farby ale žiadne v drogériách sa mi nepozdávali,povedala som si že mrknem na 106 Versailles Gold.
Aj sa stalo,vošla som do drogérie poprezerala a hneď som vedela že je to to pravé čo zháňam:)
Nie moc násilná,veľmi zaujímavá svetlá zlatá trochu z odtieňom do ružova akoby jemne ružovkasté zlato na svetle žiarivé ale pritom decentné a elegantné! Cena sa pohybuje okolo tých 4 niekde som ho videla za 4,90 eur čo nieje bohvieako lacné ale keď vezmeme do úvahy samotnú značku L´oréal tie ceny lakov sa vo vačšine pohybujú okolo tých 4-5 aj viac ako kedy.

Začnem len chválou,štetinka na nanášanie je stredne veľká a trochu plochá čo mne vyhovuje.Lakuje sa s ňou veľmi dobre,konzistencia nie veľmi tekutá a ani nie veľmi hustá-taká akurát.V tomto nemám absolútne čo vytknúť.Je to dlhotrvácny lak takže jeho výdrž je veľmi dobrá,umývala som riad,naozaj robila všetko možné a ustál to bravúrne :)
Obsahuje gél čo je prevratná technológia ktorá zjednodušuje aplikáciu.
Musím ho len doporučiť čo sa kvality týka,paletou farieb,žiarivosťou,výdržou a leskom :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014