29. januára 2014

♥ Alverde Kaviarne veľkomiest-Telové Mlieko (limitovaná edícia) ♥

29. januára 2014

Ahojte! ☺
Rada by som sa s Vami podelila o momentálnu novinku telovej kozmetiky od Alverde. Ide o limitovanú edíciu telových mliek a sprchových gélov so zaujímavými vôňami. Ja som vyskúšala telové mlieko s vôňou kaviarní veľkomiest,majú v ponuke tiež rovnaký sprchový gél. Myslím,že som tam vidla aj s vôňou levandule ale kedže levanduľu mám rada a jedno podobné mám,siahla som po tejto,pre mňa tak trochu neobvyklej arómy telových produktov☺
Mlieko vôbec nevonia silno,čo som s počiatku očakávala ale iba jemne,pravdupovediac,kávu v ňom zrovna veľmi necítim a ak,tak len jemné náznaky niečoho sladkého,oveľa viac je cítiť citrusy. Ak mám pravdu povedať,jeho vôňa mi veľmi pripomína jeden druh známych napolitánok,mylsím že Opávia Zlaté citrónové-úplne ako ony,čo mi je sympatické a keď sa ním natieram,alebo ho len tak ovoniavam,príde mi na ne strašná chuť ☺




Mlieko by malo obsahovať extrakt s vanilky, bio babmuckého masla a slnečnicového oleja,rastlinný glycerín a obohatený je vôňou bergamotu a pomarančového oleja. Vôňa by mala navodiť atmosféru mestskej kaviarne.
Mlieko je klasickej možno o málo tuhšej konzistencie ale nie moc. Rozotiera sa pekne a po chvíľke sa vstrebe do pokožky,pričom nezanecháva žiadny mastný alebo lepkavý pocit. Pokožka je po ňom naozaj jemná a vláčna a páči sa mi najma fakt,že vôňa na tele pomerne dlho vydrží,no nieje vtieravá.
Hydratuje celkom pekne a máte po ňom dlho veľmi príjemný pocit.





Za vyskúšanie podľa mňa jednoznačne stojí a ak nie mlieko,tak sprcháč určite,na také príjemné osvieženie by bol ideálny. Vôňa vskutku zaujímavá,predsa trochu iná a ako píšem vyššie,takmer identická ako citrónové oplátky ☺☺
Prisilnej vône sa netreba báť,je naozaj len jemná a hydratácia je takisto pekná!






1 komentár:

  1. Alverde som mala zafixovanú len ako dekoratívnu kozmetiku, BIO pôvodu. Táto telová kozmetika vyzerá lákavo, ale momentálne musím vypotrebovať čo mám doma. Snažím sa v poslednej dobe nezhŕňať veci, ale radšej míňať. Aj keď sa to nie vždy darí :D

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014