25. januára 2014

☺ ♪ ♥ Peknú sobotu ♥ ♪ ☺

25. januára 2014
                                             Ahojte! 
Krásny už večer želám,dúfam,že máte peknú sobotu aj keď už takú poriadnu zimnú,ako sa patrí ☺ Dnes ráno som sledovala zápas Dominiky Cibulkovej a bolo to riadne napínavé,veľmi som jej držala palce,síce nevyhrala ale to vôbec nevadí,pre nás všetkých je už dávno jednoznačná viťazka ☺
 Tu je momentálne -8 stupňov,práve som prišla z vonku a takmer som tam zamrzla,aj keď cez deň bolo krásne slnečno.
Na dnes to vidím pri teplom zázvorovom čaji,alebo ešte lepšie horúcej čokoláde,veď osladiť si život nikdy neuškodí ☺
A ak sa večer chystáte niekam von,nezabudnite sa hlavne dobre na teplo obliecť a nepodceniť to,lebo v noci má byť naozaj nehorázne chladno.
Tak,pekný večer všetkým,zopár obrázkov a tip na pesničku ktorú momentálne rada dookola počúvam


Raffaelo ♥♥♥

Himalaya Herbals s kakaovým maslom→momentálne môj naobľúbenejší balzam,hlavne v zime



Antonia-Marabou 

♥♥♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014