25. januára 2014

♦•♦• Essence Color and Go nail polish- 111 English Rose •♦•♦

25. januára 2014

Ahojte! ☺
Práve predvčerom som sa neskutočne zamilovala do tohoto nového laku od Essence. Videla som ho síce v regáli veľakrát ale hovorila som si načo,tieto nové aj tak niesú to čo predošlé a máš ich predsa od Essence dosť,,,no,to mám,lenže uznajte,tak peknému odtieňu som už dlhšie nedokázala odolávať a presviedčať samú seba o opaku.
Je to druh ružovej na zimu,,,jeseň,je zaujímavá a krásna,na nechtoch nepôsobí veľmi výrazne a tvrdo ale ani nie nenápadne a je tak lahodná,že sa dá nosiť podľa mňa celoročne a pre všetky vekové kategórie,nedá s s ňou pokaziť nič,nech už idete kamkoľvek a takisto na všetky príležitosti. Presne tento odtieň mi chýbal a hľadá sa tiež nie zrovna najľahšie. Niečo podobné má síce Catrice z ich Nude kolekcie ale keď som ich porovnávala vedľa seba,Catrice bola podstatne bledšia a predsa trošku iná. Neviem či sa mám nejak špeciálne rozpisovať o samotnom laku,pretože ten iste všetci veľmi dobre poznáte,má širší štetec,čo veľmi odceňujem,takže sa aplikuje veľmi ľahko,schne tiež rýchlo,len dlho nevydrží,tak ho pre istotu zakaždým poistím priehľadným lakom,čo zaručene pomôže a je to fajn ☺ 
Skutočne prekrásna farba ako píšem vyššie,vhodná aj na jar a leto a jeho názov ho absolútne vystihuje!







Krásny zvyšok večera!

4 komentáre:

  1. práve takéto farby na nechtoch neobľubujem, z ružových len svetlejšie odtiene. ale inak farba krásna, viem si predstaviť napr. takéto výrazné nohavice, alebo sako

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkovo zastávam názor, že kozmetiku Essence moc nemusím. Nechcem byť však úplne negatívna, lebo mám aj nejakých favoritov, ako kontúrovacie ceruzky na pery alebo očné tiene Stay all day, ale myslím si, že práve laky na nechty majú iné značky kvalitnejšie. Ale tiež chápem to nadšenie, keď konečne človek natrafí na odtieň, ktorý dlho hľadal, lebo je naozaj krásny a takéto farby obľubujem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Jani! Presne tak,Essence má laky fakt katastrofálne,len som nemohla odísť bez tejto farby :D A vždy si ich poistím priehľadným lakom,aby ako tak vydržali a pomáha to :) S Essence mám veľmi zlú skúsenosť čo sa makeupov týka,tuším ich už aj stiahli s obehu a nahradili nejkaými novými ale ku kúpe po druhý krát by som sa už nedala nahovoriť. Ešte majú veľmi dobré aj niektoré riasenky hlavne tie vodeodolné.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Nina! Aj mám trošku radšej svetlejšie odtiene ružových,mám ich niekoľko a nikdy ma neomrzia,ale táto ma nateraz nesmierne uchvátila. Saká alebo nohavice v tejto farbe-paráda možno aj kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014