23. januára 2014

♥ Gosh Velvet Touch Lipstick - 150 Kitten Pink ♥

23. januára 2014


Ahojte!
Dnešná recenzia bude celá ružová ☺ Rada by som čo to napísala o jednom skvelom rúži na pery a dnes to bude GOSH-150 Kitten pink ktorému som nedokázala odolať,aj keď som sa snažila ako som len mohla žiaľ,nedalo sa ☺


Farbička ma tentokrát očarila takáto žiarivá svetlejšia ružová,nieje to však klasická Barbie pink,je oveľa tlmenjšia  ale na perách veľmi hravá a výrazná,čo som práve hľadala. Počas dňa ale aj na večer je podľa mňa ideálna,záleží už na Vás,ako ju skombinujete s očami☺ Rúž je naozaj vysoko pigmentovaný a to vďaka veľkej koncentrácii farebných pigmentov,čo Vám zaručí žiarivú a výraznú farbu už po jedinom prejdení pier. A môžem to len potvrdiť!
Už pri jemnom dotyku zanechá nádhernú farbu ktorá je sama o sebe veľmi veľmi intenzívna. 
Rúž je pomerne dosť krémový ale nie príliš nato,aby sa na perách rozpíjal alebo niečo podobné. Sem tam mi jeho konzistencia pripmína akoby tuhý krém ktorý ale na perách pevne drží. Počas dňa sa nijako nezlieva do vrások čoho som sa s počiatku trošku obávala ani sa nerozpíja po okrajoch a náherne pery zvláčnuje!
Na to ako vysoko je pigmentovaný,krásne zjemňuje,hydratuje a  absolútne nevysušuje čomu snď doteraz neverím ☺☺ a je to pre mňa príjemné zistenie!




Na perách je ho však výrazne cítiť ale nieje to nič nepríjemné,teda aspoň pre mňa,pocit vysušených pier rozhodne nemám práve naopak,niekedy mám pri ňom dojem,akoby som mala na perách tuhý balzam.
Jeho vôňa je jemná a nevtieravá,nevonia však po ovocí ani výrazných kvetoch,skôr mi to pripomína sladkasú mastičku ale berte to trochu z rezervou,možno niekomu bude voňať po niečom úplne inom. No kto nemá rád silné vône na perách,báť sa nemusí. 
Čo sa výdrže týka,nieje vôbec najhorší,aj keď niečo prevratné asi čakať nemožno,no ja som bola zakaždým spokojná  a aj celkom prekvapená a mylsím že ho s kľudným svedomím môžem radiť do lepšieho priemeru,ak vezmeme do úvahy fakt že sa jedná o krémový rúž.
Ďalej sa mi veľmi páči obal,aj keď je plastový,je pevný a len tak ľahko sa Vám nerozbije a ani neotvorí v kabelke,má veľmi pevné zatváranie za čo dávam veľké plus! 





Kto preferuje hydratačné rúže,príde si jednoznačne na sovje a bude milo potešený tým,ako krásne je pigmentovaný→farba je bravúrna!!! ☺Výdrž ako som písala vyššie,hodnotím ako lepší priemer ale hlavne a hlavne,,,intenzitu farby
Jeho cena je okolo 6-7 Eur ako kde a ako kedy,často však bývajú rôzne zľavy. Gosh u nás nájdete v sieťach Fann parfumérie v samostatných obchodoch,v U2 drogérii alebo objednať cez rôzne e-shopy. Oficiálna web →TU 

Krásny zvyšok dňa ♥♥♥















2 komentáre:

  1. GOSH kozmetiku mám celkom rada. Používam aj ich krémy, očné tiene... s ktorými som maximálne spokojná, preto keď som zháňala v lete oranžový rúž, siahla som po tejto značke. Vo FANN mali akciu na vybrané odtiene a bol medzi nimi aj taký čo som hľadala. Lenže dobre vyzeral len na ruke. Na perách skoro vôbec nefarbil, farba sa nenanášala rovnomerne a na to ako pôsobil hydratačne vytváral na perách šupinky. Neviem či som narazila na blbý kus ako taký alebo len na zlý odtieň.. ozaj neviem... Vyzeralo to na nejakú limitku lebo na obale mal taký oranžový ornament a na rúži nebolo vyrazené GOSH. Tvoja recenzia ma nahlodala dať týmto rúžom ešte šancu, ale ak by som si nejaký kupovala, tak určite už len takýto z tej základnej kolekcie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojček Janka! :)) Áno Gosh kozmetika je moc fajn a stále na ňu počúvam a čítam len samé chvály. Očné tiene som skúšala u kamarátky,mono a boli fantastické,pekne sa nanášali,dobre sa s nimi pracovalo a aj odtiene boli nádherné,hlavne jeden taký perleťový akoby zlato béžový a jeden tmavo fialkový paráda,nabudúce sa musím po nejakom poobrezať :)
    Môže byť ten rúž,že keď to bola limitka ale je zas pravda že ony tým,že sú fakt dosť krémové sú také trochu iné,tažšie sa s nimi robí,nepokryjú všetko hneď na prvý šup ako napr.taký Rimmel Kate Moss. Tento môj ma riadne prekvapil pigmentáciou,čakala som niečo oveľa oveľa horšie,ešte mám zálusk na jeden hnedý a uvidím ako si bude počinať ten :) Moc ďakujem za názor :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014