7. februára 2014

♦♦♦ Some inspiration,,,♦♦♦

7. februára 2014
 F&F náhrdelník

Pink & Silver Nail Inspire



 Váza biela sovička-KIK

Trblietavá linka od S-he nenahraditeľná!

Swiss O-Par kokosový šampón & Vlasová kúra s arganovým olejom

Momentálne moje najpoužívanejšie → Catrice zapečené očné tiene

Catrice Limited Edition Arts Collection-C01 Pinkroque






Momentálne mám omnoho viac času na seriály a ak mám na nejaký zrovna chuť,jedným z nich je určite PLL aj keď je pravda že som tento serál poriadne dlho obchádzala a ignorovala,teraz sa rada sa pri ňom trochu odreagujem, je dosť napínavý. Síce som nevidela úplne každý diel,no je to poriadne zaujímavé,prepracované a opaltí sa zapozerať.


Ďalším je u nás nový seriál ktorý momentálne beži na TV Doma Doktorka Zoe,je to niečo omnoho pohodovejšie než predošlí a veľmi som sa doň zapozerala. Momentálne beží už tretia séria rada si ho pustím hocikedy na nete,len tak keď niečo robím ako podmaz alebo keď relaxujem. Kto ho nevidel veľmi ho odporúčam!


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014