28. februára 2014

♡ ♡ ♡ Orly mini nail polish - Oh Cabana Boy ♡ ♡ ♡

28. februára 2014

 ♥ AHOJTE ! ♥
Dnes budem recenzovať znova lak na nehty a tentokrát to bude Orly - Oh cabana Boy. Jeden úžasný a pre mňa teda absolútne dokonalý,žiarivý odtieň ktorý na nehtoch vyzerá ako neónový,plus ružovobiely jemnučký shimmer
Tieto mini laky od Orly dostať už dlhšiu dobu v drogériách DM a pravdu povediac,úprimne som sa tomu potešila. Nielen pre fakt,že v mojom okolí je to s Orly lakmi totálne biedne a ak som nejaký chcela,musela som jedine vycestovať alebo klasika,objednať cez net. Zároveň však kvitujem,že sú mini,pretože veľké laky Orly stoja pomerne dosť a aj keď síce vysychajú len veľmi veľmi pomaly a investícia do nich sa podľa môjho vyplatí,nepotrebujem veľké balenie a vystačím si kludne aj s takýmto chutným malým5.3 ml☺



Lak je skutočne neopísateľne žiarivý s obsahom jemného ružovo-bieleho shimmeru ktorý na svetle a slnku vytvorí priam luxusný efekt!!! Farba je veľmi sýta,výrazná až neónová ružová ktorá vám pri jedinom pohľade na nechty doslova a do písmena vrazí do očí a nedá sa v nijakom prípade nevšimnúť!
Ako blesk! Nedokážem to k ničomu inému prirovnať,pôsobí to až bláznivo,doposiaľ som nikde v drogérii nenašla žiadny odtieň tomuto podobný i keď ich ich máme na pultoch veľa.
Lak je gélovitejšej konzistencie,má samozrejme maličký štetček,čo by mohlo byť nie každému sympatické,vzhľadom na samotné lakovanie,no mne to nerobí až také problémy a dá sa s ním pomerne dobre pracovať. Už pri jedinej vrstve je výrazný a sýty,je ale potrebné pre plnosť farby naniesť klasicky dve ☺  



Aj keď je veľmi maličký,na kráse mu to rozhodne neuberá,ten odtieň ma natoľko očaril svojou jedinečnosťou! Jeho cena je Okolo 5 Eur,čo je clekom pochopiteľné na laky od tejto značky,no oplatí sa. Samotná výdrž je unikát a nieje potrebné nanášať nadlak,mne vydržal za poriadne tvrdých podmienok takmer celých 7 dní,len s miernym olupom čo je teda u mňa rekord ☺


Tieto laky nájdete v DM drogériách v rôznych odtieňoch a prevedeniach splu s ostatnou nechtovou starostlivosťou ☺
Krásny zvyšok dňa ♥♥♥



3 komentáre:

  1. Tieto laky neušli mojej pozornosti, ale akosi ma odrádza ten pomer cena a množstvo výrobku. Ale ako sa poznám, nakoniec neodolám :D lebo sú vážne veľmi pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani! :) To je pravda,ta cena je proste des,sú fakt drobnučké a s veľkými výčitkami som šla k tej pokladni ale proste musela som :D Ale vydržia veľmi dlho a sú naozaj odolné. A veď čo,žijeme len raz :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasny lak :-) ja som si kupila tiez len fialovy tak som zvedava na tu vydrz..lebo ostatne laky vydrzia velmi kratko.Nedavno som mala od Sally Hansen a ten mi vydrzal 3 dni ale na 3 den sa uz zacal lupat..Mne malicky lak vyhovuje hoci nie je najlacnejsi ale tie krasne farby ze clovek si hned ani nevie vybrat :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014