19. septembra 2013

Sally Hansen Diamond Strength - 350 Heart to Heart

19. septembra 2013



Ahojte! Dnes to bude recenzia na ďalší s ponuky lakov od Sally Hansen a to kolekcia Diamond Strength. Kúpa toho laku bola čisto čiste náhoda,mala som v DMku nazbierané nejaké body na zľavy a náhodou som zbadala túto nádhernú červenú ktorú som nemohla len tak obísť. Jeden červený lak mám ale je to skôr taká tmavá až krvavá červená. Ja som ale pomerne dlho hľadala červenú,len svetlejšiu a žiarivejšiu ktorá by vravela,,,pozri sa na moje červené nechty :D
A presne tento odtieň to spĺňa. Je svetlá,krásna číra červená bez trblietok alebo shimmeru ktorá je na vo fľaštičke ale aj na nechtoch veľmi výrazná ale zároveň pôsobí elegantne nie príliš krykľavo,,,je to taká pekná výrazne šťavnatá červená a presne takú som chcela.
Lak by mal obsahovať pravé mikro-diamanty ktoré majú zabezpečiť vysokú pevnosť a odolnosť voči nárazom,teda aj olupovaniu. Má výrazne redukovať lámavosť nechtov a zaistiť celkové spevnenie nechtu.





Moja skúsenosť je veľmi dobrá. Nanáša sa bez problémov a vďaka tvarovanému vrchnáku sa dobre drží.
Štetec má úzky a dlhší. Jeho konzistencia je krémovejšia a krásne kryje už v jedinej vrstve. Pre plný efekt treba použiť dve. Schnutie je takmer okamžité,nijko nebublinkuje a ani neryhuje,čo je zase obrovské plus.
Ako píšem vyššie,farba je krásna a žiarivá,nedávala som naň nijaký nadlak,leskne sa pekne aj bez neho.
Kto si na to potrpí,samozrejme dať môže,ja som ho chcela vyskúšať v plnej paráde,tak som nedala vôbec. Výdrž je veľmi veľmi dobrá,odoláva kadečomu a to je hrá len v jeho prospech. Takže som milo prekvapená lebo je to môj prvý z tejto kolekcie a neľutujem. Bežná cena je do 5 eur. A v ponuke sú na výber rôzne odtiene aj efektové laky.













2 komentáre:

  1. Sally mám, Sally je super :) 360 DIamonds and Rubies práva ne nechtoch :) Celkom slušnú "výdrž" na nechtoch majú prekvapivo aj laky miss sporty.. áno tie ze 1,49 € :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Lučinka,to je teda fakt! :D Miss Sporty laky bodujú,aj keď na túto značku počúvam všeličo nepekné,laky majú úplne super aj odtiene,laky od Essence sa môžu schovať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014