23. septembra 2013

♥ Dermacol Lip Seduction Hydrating Lipstick NO.: 6 ♥

23. septembra 2013

 Dnes som sa rozhodla urobiť recenziu na tento krásny rúž od značky Dermacol a je mi jasné že ho všetci dobre poznáte. Ja osobne som ho dlho obchádzala a aj keď sa mi odtiene veľmi páčili,nikdy som ho nevzala a znovu sa nechápem,,,.D
Rúž je hydratačný,čo ihneď vypovedá o tom,že zrejme nebude mať príliš dlhú trvácnosť,čo ma však príjemne prekvapilo je,že ju má naozaj slušnú! :)
Zároveň sa mi hrozne páči jeho ,,klikacie,, otváranie čo je originálne a myslím že aj pomene praktické.
Že je hydratačný len potvrdzujem,nevysušuje,ani nezalieza do vrások,jeho pigmentácia je vynikajúca a ako hovorím,výdrž ma milo prekvapila,čakala som totiž že to bude niečo podobné ako essence rúže so základnej rady-Vyslovene Nie! 
Mám odtieň čislo 6 a je to tmavšia fialová farba,teraz na jeseň ako stvorená ale nepochybne ju unosím aj cez leto,lebo je nádherná. Rovnako ma nadchlo,aký široký výber odtieňov Dermacol ponúka.




Rúž je krémovej konzistenie a veľmi dobre sa nanáša. Obsahuje olejčeky a vitamín E takže by mal pery okamžite regenerovať,zároveň bojuje proti ich popraskaniu. Je naozaj silne pigmentovaný a vonia po liči.
Nemám nič čo by som mu vytkla,môžem len a len odporučiť!
Jeho bežná cena je okolo 5-6 eur.



Krásny dníííík :)




3 komentáre:

  1. Z tohto rúžu mám odtieň 02 a 04 a neviem prečo, ale ten 04 mi dosť vysušuje pery. S tým druhým taký problém nemám, tak neviem, či sa líšia od odtieňa k odtieňu alebo som vzala nejaký zlý kus...Inak sú to veľmi pekné rúže, obalom, farbami...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani! :) Môže byť,kludne že sa líšia a jeden je viac,druhý menej,už sa mi to raz stalo s inými,tento síce nevysušuje ale tým že vydrží celkom dlho,rátam že nebude až do takej veľkej miery hydratačný ako o ňom píšu. Neviem,zatiaľ som spokojná ale určite skúsim sj iné odtiene možno tie budú na tom zase inak,určite dám potom vedieť lebo sama som zvedavá. Ale je hrozne príjemný,som milo prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto klikacie ruze su fajn. vlastnim 4 odtiene a medzi nimi aj 06 :) velmi pekna farbicka. tiez nosim aj na jesen aj v lete, hocikedy podla nalady.

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014