4. septembra 2013

Gabriella Salvete STARS COLLECTION - 04 Mistero Grey

4. septembra 2013


Ahojte! A prečo som neskutočne šťastná z tohto laku po poriadne dlhej dobe čo je na trhu (pritom je to limitka) ? Pretože u nás,presnejšie v mojom blízkom okolí je konečne až teraz! :DD
Naozaj,konečne môžem povedať aj ja,že jeden takýto vlastním a nie len stále dookola na ne čítať na blogoch samú chválu :)
Veľmi milo ma to prekvapilo,lebo som sa s nimi už pravdupovediac dávno rozlúčila a zmierila s faktom že do mojich končín asi nikdy nedorazia. A spokojnosť skutočne nad očakávania! Lak je s počiatku pri lakovaní klasicky lesklý,no po malej chvíľke zmatnie,lakovanie s ním je jedna radosť,nerobí ryhy a dokonca nieje žiaden problém ani s nerovnomerným rozložením trblietok. Nič také sa naozaj nekoná,všetko ide bazproblémov a stačia dve vrstvy. 
Efekt je prekrásny a zaujímavý,matný ale zároveň plný lesku,povrch nechtu je drsný,trochu ako smyrgeľ no mne to nerobí nijaké veľké problémy,len si na to asi treba zvyknúť. Štetec má klasický tenší nie ploský. Schnutie je veľmi rýchle a výdrž bravúrna,dá však celkom zabrať pri odlakovávaní,chce to trochu trpezlivosť ale myslím že ten efekt stojí v každom prípade za to! :) Vyzerá nádherne ako na krátkych tak aj dlhých nechtoch.








Keďže ide o limitovanú edíciu,netuším ako dlho sa v regáloch udrží,no jedno viem isto,nezostanem iba pri tomto jednom,určite pribudne aj ružový. Ako píšem vyššie vyzerá krásne na všetkých nechtoch akejkoľvek dĺžky a táto limitka sa GS naozaj vydarila! Viem že momentálne už je nejaký ten čas na svete aj novšia edícia lakov s inými tiež veľmi zaujímavými odtieňmi :) Jeho cena je niečo vyše 3 eur.
Pekný deň :)









2 komentáre:

  1. Aj ja o tomto laku stále len čítam a nikde som ho ešte nevidela. Prosím ťa, v akej drogérii si ho kúpila? U nás je kozmetika GS len v 101 drogerii a tam som ho ešte neobjavila :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj u nás je GS iba v 101ke,nikde inde som ju zatiaľ nevidela a zakaždým som tam chodila mrknúť,či tam táto kolekcia náhodou nieje. Myslím že už by mohla byť všade,zatiaľ som ju videla v dvoch 101 drogériách ale ak aj nie,treba len pozerať možno počkať ale mám dojem že by už mala byť všade. Naozaj po dlllllhej dobe ale predsa :D

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014