12. septembra 2013

♥ Color Blast by Orly -514 Carnation Craze ♥

12. septembra 2013

Mám pre Vás recenziu na jeden úžasný lak,po ktorom som už straaaaašne dlho túžila.
Bola som v Brnianskej Sephore a konečne som sa dokopala kúpiť si jeden,aj keď som bola možno trošku sklamaná z toho že som očakávala ešte o čosi vačší výber farieb. Pretože Orly sa špecializuje na naozaj širokánsky výber a pestrú farebnú paletu svojich lakov. Dlho,predlho som vyberala pomaly som sa rozhodovala,až som napokon vybrala túto jemnučkú Nude ružovú s nádychom do staroružova. Nude ako Nude povedala by som,že je to taká výraznejšia Nude ale nechty robí nádherne jemné,nežné a upravené. 
Lak by nemal obsahovať žiadne toxické prímesy a mal by sa skladať výlučne na prírodnej báze a práve tým je značka Orly výnimočná.

Laky Orly neobsahujú: Dibutylftalát ktorý môže spôsobovať rôzne defekty pri raste nechtu.
Formaldehyd rovnako formaldehyd z kaučuku ktorý spôsoboval rakovinu nosu a hrdla u labolatórnych zvierat. A Toulen

Tieto laky sú tiež iné tým,že majú gumový vrchnák ktorý je údajne patentovaný Gripper Cap,navrhnutý v Taliansku,ktorý je vyrobený tak,aby umožnil najjednoduhšie otváranie a následnú aplikáciu.




Lak obsahuje 15 ml a je neskutočne krémový,štetec má veľmi úzky a dlhší,čo niekomu nemusí úplne vyhovovať ale napríklad mne to nerobí nijaké vačšie problémy. Lakuje sa dobre,schne veľmi rýchlo,nebublinkuje ani nerobí ryhy,pre plnú farbu aká je vo fľaštičke je potrebné naniesť 2-3 vrstvy ja som použila 3. Nechty sú suché takmer ihneď,výrazne sa lesknú a vydržia naozaj dlho,prežijú skoro čokoľvek.
U mňa tento lak zatiaľ vyhráva absolútne prvé miesto čo sa kvality týka,musím s istotou zahlásiť že je to pravý opak O.P.I. lakov s ktorými mám bohužiaľ veľmi zlé skúsenosti čo sa samotnej kvality týka,neviem či to iba ja mám taký problém a po tri krát som natrafila na zlé kusy,,,ale to je na dlhú debatu :)
Skúsiť som ho skúsila a  odporúčam všetkými desiatimi,teraz ľutujem že som si nevzala aj červený ale keďže nejde o zrovna najlacnejší lak,nevadí mi to až natoľko :D







Cena sa rôzni ako na internete tak v predajniach,rovanko závisí od danej kolekcie a typu laku,ja som ho kúpila v Sephore v Brne za vyše 200 čk
Papa :)









2 komentáre:

  1. Túto značku lakov síce poznám, ale bohužiaľ som od nich ešte žiadny neskúšala. U lakov ma zvykne odradiť, keď majú veľa mililitrov. Ja neminiem ani 7ml, nie to ešte 15ml lak. Musím, ale pochváliť odtieň. Vybrala si si veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Jani,ja zase veľmi často striedam,podľa nálady a tak a niekedy som aj rada že sú vačšie lebo keď hľadám nejakú farbu ktorú strašne chcem anikde inde ju neviem nájsť,aj som rada že je ho viac :DD A tieto Orly som hrozne dlho chcela vyskúšať ale môžem len doporučiť:)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014