9. septembra 2013

♥Gabriella salvete Stars Collection - 07 Princess♥

9. septembra 2013

Ahojte!
A som tu znaova s jedným fantastickým lakom od Gabrielly Salvete z limitovanej kolekcie STARS! Je to rovnaká kolekcia,iba doplnená o nové,príťažlivé letné odtieňe a aj keď leto pomaličky ale isto odchádza,bola by asi hlúposť odolať :)
Všetky odtieňe sú zaujímavé a každý z nich sa niečím líši,konkrétne pri tomto ma zujala jemná ružová,i keď som mala najskôr v pláne odniesť si domov inú,presnejšie tú staršiu ktorá vyšla medzi prvými a je pomerne výrazná. Nech som prezerala akokoľvek dlho všetky,,,nemohla som ju tam nechať.
Ružové laky som mala rada vždy,ešte viac tie jemné,pastelové a toto je presne jeden s takých. Na dlhšiu dobu som si dala od nich prestávku a nosievala skôr výraznejšie tmavšie alebo iné farby,no zakaždým sa po dlhšom časovom období k ružovým a hlavne pastelovým alebo nude rada vraciam. Myslím,že spolu s klasickými sýto červenými sú to také moje stálice ktoré nikdy nezmiznú z mojej zbierky.Taká klasika ktorou sa nič nepokazí.

Tento je ale iný,je ako všetky Stars laky úplne matný,bez lesku s drsným povrchom ktorý v tomto prípade vyzerá akoby boli nechty posypané zafarbeným cukrom. Neobsahuje vačšie trblietky,ako je tomu pri iných,obsahuje iba veľmi drobný,jemný fialovo-modrý shimmer. Ten však vidno hlavne na slnku alebo vo svetle,no je naozaj jemný a z ďiaľky prakticky neviditeľný.


Nanášajú sa dobre a schnú rýchlo,spočiatku je lesklý,akonáhle sa nanesie na necht začne postupne matnieť,výsledok je tak drsný. Kryje už v jednej vrstve,v dvoch je ideálny ale ja som naniesla ešte tretiu tenkú vrstvu pre ešte vačšie zvýraznenie farby akú má :)
Ako píšem vyššie,pripomína mi jemne zafarbený cukor čo je zase trošku iné.








Je k dostaniu vo všetkých predajniach s kozmetikou GS,táto kolekcia sa k nám dostala oveľa neskôr ale predsa jeho cena je niečo vyše 3 Eur.
Pekný zvyšok dňa











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014